سرزمین محبوب من (عکس هایی از ایران)

عکسهایی که از محلها، زمانها و مراسم مختلف توسط خودم تهیه شده . مطالب بی ربط و با ربطم هست . ببین ببر اما نظر مهمه نظر بده!!

سرزمین محبوب من (عکس هایی از ایران)

عکسهایی که از محلها، زمانها و مراسم مختلف توسط خودم تهیه شده . مطالب بی ربط و با ربطم هست . ببین ببر اما نظر مهمه نظر بده!!

سال نو مبارک happy new year

 

 

        سلام   

       سال نو مبارک    

در اولین روز سال این وبلاگ را افتتاح میکنم. 

منظور از ایجاد این وبلاگ به نمایش گذاشتن عکسهایی است که توسط خودم یا دوستانم تهیه شده و به نظر من جالب . قابل دیدن است. 

از دوستانی که علاقه دارند عکسهای جالبی که توسط خودشان تهیه شده از این طریق به نمایش گذاشته شود هم ممنون میشوم  با من همکاری کنند.

نظرات 2 + ارسال نظر
hesam یکشنبه 6 دی 1388 ساعت 08:06

http://www.google.com/reader/item/tag:google.com,2005:reader/item/085547682dee285c
مجسمه مادر در میدان محسنی سرجایش هست.
حالا کی دروغگو هست ؟

رها پنج‌شنبه 26 فروردین 1389 ساعت 00:16 http://www.taksabad.com/%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D8%AF%D9%84%20%D9%84%

سلام
اگه با تبادل لینک موافقی بیا
قول مردونه میدم همون لحظه لینک میشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد