سرزمین محبوب من (عکس هایی از ایران)

عکسهایی که از محلها، زمانها و مراسم مختلف توسط خودم تهیه شده . مطالب بی ربط و با ربطم هست . ببین ببر اما نظر مهمه نظر بده!!

سرزمین محبوب من (عکس هایی از ایران)

عکسهایی که از محلها، زمانها و مراسم مختلف توسط خودم تهیه شده . مطالب بی ربط و با ربطم هست . ببین ببر اما نظر مهمه نظر بده!!

چند عکس جالب a few attractive photos

سلام 

در این پست تعدادی عکس شاید بشه گفت جالب توجه هستش برید ببینید. 

نظرتون چیه؟ 

۱) توقف هرگونه وسیله نقلیه ممنوع!!  

توقف ممنوع 

 این عکس توسط دوست خوبم آقا سعید از اطراف اسلامشهر تهیه و ارسال شده 

بقیه عکسها رو هم تو ادامه مطلب ببینید ===>>

2) معلوم نیست ماشین کدوم بنده خداست این: 

 ببره یا ماشین

 

3) اینم عکس یه بچه گدا جلوی ایستگاه متروی میرداماد  

که حدودا مهر ۸۶ خودم کشفش کردم  !!!... 

فقط به دستمال گداییش توجه کنید!! 

بچه گدا 

 

ایام همیشه بکام. شاد و خندون باشید

نظرات 1 + ارسال نظر
شکیبا دوشنبه 29 تیر 1388 ساعت 16:26

سلام.عکسات از نظر من معنی داره به خصوص اون بچه با دستمال گداییش.اون ماشینه هم جالب بود تو این زمونه همینم غنیمته.راجع به اون تابلو توقف ممنوع و اون خره دیگه نمیشه چیزی گفت از اسم حیوون خدا معلومه دیگه ...موفق باشی.

صاحبش حتما حواس نداشته اونجا پارکش کرده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد