سرزمین محبوب من (عکس هایی از ایران)

عکسهایی که از محلها، زمانها و مراسم مختلف توسط خودم تهیه شده . مطالب بی ربط و با ربطم هست . ببین ببر اما نظر مهمه نظر بده!!

سرزمین محبوب من (عکس هایی از ایران)

عکسهایی که از محلها، زمانها و مراسم مختلف توسط خودم تهیه شده . مطالب بی ربط و با ربطم هست . ببین ببر اما نظر مهمه نظر بده!!

عکسهای جالب attractive photos

سلام 

امروز میخوام عکس جالب تابلو 2تا مغازه تو شهر قوچان رو بهتون هدیه بدم!! 

نه خدایی تابلو به این باحالی دیده بودید؟؟  

جزیره قناری 

جـــــزِیـــره قـــــناری...... 

تا حالا قناری دیدین این شکلی؟ نه جان من دیدین؟ آخه این قناریه یا کرکس؟ 

از هر انگشت صاحب این مغازه یه هنر میباره میگین نه خودتون ببینید: 

کفاشی و .....  

حالا چقدر ربط دارن نمیدونم اما هیچ جا به جز قوچان همچین چیزی نمیبینید

 شاید هم برای کفشتون اونقده ارگ میزنه تا حالش خوب شه؟؟ ها؟؟؟

کفاشی 

 

از یه زاویه دیگه: 

کفاشی 

 

تازه یه مغازه دیگه هم بود که رو تابلوش نوشته بود : ولن تایم !!! داشتید ولنتاین نه ها درستش ولن تایم بود و ما هم نمیدونستیم. اما حیف که نشد عکسشو بگیرم

نظرات 1 + ارسال نظر
مهشید دوشنبه 29 تیر 1388 ساعت 16:14

سلام.عکس های جالبی بودن!اما نمیدونم باید بخندم یا گریه کنم. این از درماندگی ملت ماست.به امید روزی که دیگه این چیزا رو نبینیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد