سرزمین محبوب من (عکس هایی از ایران)

عکسهایی که از محلها، زمانها و مراسم مختلف توسط خودم تهیه شده . مطالب بی ربط و با ربطم هست . ببین ببر اما نظر مهمه نظر بده!!

سرزمین محبوب من (عکس هایی از ایران)

عکسهایی که از محلها، زمانها و مراسم مختلف توسط خودم تهیه شده . مطالب بی ربط و با ربطم هست . ببین ببر اما نظر مهمه نظر بده!!

عکسهایی از یزد 1 *** the pics from Yazd 1

با سلام 

در این پست براتون چندتا عکس از یزد رو قرار میدم البته سری اولشه و ادامه داره...  

 

چشم انداز 

چشم انداز عمارت میدان امیرچقماق

بقیه عکسها در ادامه مطلب.... نظر هم بدین بد نمیشه!! 

 

 

 

باغ دولت آباد

 

 بادگیر عمارت باغ دولت آباد

 بادگیر عمارت باغ دولت آباد به عنوان بلندترین بادگیر دنیا 

 

محوطه باغ دولت آباد

 محوطه باغ دولت آباد 

چندسال قبل به تقلید از باغ فین کاشان این طرح در این باغ پیاده شد یعنی تا سال 82 طرح محوطه این باغ با این چیزی که میبینید متفاوت بوده 

 

نخل

این هم تصویری از نخل 

نخلها که نمادی از کجاوه هستند در مراسم عزاداری مانند دهه محرم و اربعین حسینی حمل میشوند که به این مراسم که اغلب در امامزاده ها و تکایای استان یزد انجام میگیرد ((نخل گردانی)) میگویند

نظرات 4 + ارسال نظر
مهدی جمعه 18 اردیبهشت 1388 ساعت 16:33 http://fa.chonoo.com

سلام،
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://fa.chonoo.com
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

مینو پنج‌شنبه 24 اردیبهشت 1388 ساعت 20:33

سلام . من تو خمین شما رو دیدم . از من خواستین که ازتون عکس بگیرم . یادتون هست ؟اگه لطف کنین عکسا رو برام میل کنین ممنون میشم ازتون . البته من هنوز عکسای وبلاگتونو ندیدم . واسه همین فعلآ نمیتونم نظری بدم .ببخشید. سعی میکنم در اولین فرصت این کارو بکنم .
از آشنایی با شما خوشحالم. سبز باشید . م

مینو شنبه 26 اردیبهشت 1388 ساعت 13:50

سلام . اون ایمیلی که قبلأ براتون نوشتم فعال نیست . لطفآ عکسا روبه ایمیل جدید بفرستین . با تشکر . م

نیما شنبه 2 خرداد 1388 ساعت 20:58

عکسات جالب بود. همین امروز وبلاگت رو دیدم به نظرم وبلاگ خوبیه موفق باشی .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد