سرزمین محبوب من (عکس هایی از ایران)

عکسهایی که از محلها، زمانها و مراسم مختلف توسط خودم تهیه شده . مطالب بی ربط و با ربطم هست . ببین ببر اما نظر مهمه نظر بده!!

سرزمین محبوب من (عکس هایی از ایران)

عکسهایی که از محلها، زمانها و مراسم مختلف توسط خودم تهیه شده . مطالب بی ربط و با ربطم هست . ببین ببر اما نظر مهمه نظر بده!!

نمایشگاه بین المللی اگروفود ۸۸ -۱ Agrofood Int'l exhibation1

فوق العاده فوق العاده                   FLASH  FLASH  

نمایشگاه مواد غذایی و صنایع کشاورزی: 

به خاطر اینکه حالت خبری دارن و اگه به موقع نشون ندیم بیات میشه سریال یزد رو موقتا قطع میکنیم تا این عکسها رو به نظرتون برسونیم سمعتون به ما ربطی نداره!!! 

 قسمت اول- خوراکیها:  

بقول شاعر که میفرماید: خوردنیها کم نیست    من و تو کم خوردیم!!!

agrofood 88  

 

بقیشم پایینه کلیک کن این پایینو : 

 کالباس و سوسیس:

agrofood 88 

agrofood 88 

  

 بفرما دومی: 

 

با پوست و پوست کنده:

 agrofood 88

 agrofood 88

 دیگه بسه بریم چنتا چای بزنیم میچسبه: 

قهوه خونه احمد: 

agrofood 88

 

 واسه کپی کارا: خلاقیت رو داری؟

 agrofood 88

 agrofood 88

 

 اینم ببر خونه دم کن با بچه هاagrofood 88

 agrofood 88

 

 گفتی چای سبز دوست میداری؟ بیا ببر بعد بگو تهران بد جائیه:

agrofood 88 

 

اینم آخرین عکس این بخش زعفران تحت تدابیر شدید امنیتی: 

 agrofood 88

 

حالا بخاطر این زعفرون نزنی شیشه لامپ تصویر مونیتورتو بشکونی 

پستهای بعدیم نگاه کن ! نظرم بده اگه ندی الهی شله زرد بدون زعفرون بریزن تو حلقت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد