سرزمین محبوب من (عکس هایی از ایران)

عکسهایی که از محلها، زمانها و مراسم مختلف توسط خودم تهیه شده . مطالب بی ربط و با ربطم هست . ببین ببر اما نظر مهمه نظر بده!!

سرزمین محبوب من (عکس هایی از ایران)

عکسهایی که از محلها، زمانها و مراسم مختلف توسط خودم تهیه شده . مطالب بی ربط و با ربطم هست . ببین ببر اما نظر مهمه نظر بده!!

سوگنامه

سلام 

 

متاسفم  

چندتایی پست شاد و زیبا آماده کرده بودم ولی به دلیل کشته شدن عده ای از هموطنانم (کسانی که دوست دارن بخونن منافق ) در خیابان به دست عده ای جنایتکار ددمنش (همون عده بخونن سربازان مظلوم و گمنام مدافع ملت ) حزنی بر دلهاست و مانع میشه پست شاد داشته باشم پس به همین چند خط بسنده میکنم. 

 

امیدوارم شادی بر لبان دوستان واقعی کشورم برگردد و خائنین به مردم و جنایتکاران در هر لباسی که هستند به بدترین عذابهای الهی دچار گردند و پرپر شدن و بال بال زدن عزیزانشون رو با چشم خودشون ببینند. 

 

                                                                                         والسلام

نظرات 1 + ارسال نظر
عارف پنج‌شنبه 28 خرداد 1388 ساعت 23:54

سلام.من چنین نفرینی نمیکنم چون مخ بیشتر اونا شستشو دادست.مشکل اون بالا بالا هاست،اوناهم یه تعداد انگشت شماری هستند.آرزوی ایرانی آزاد دارم برای همه ی ایرانیها و تا من و تو نخوایم این میسر نمیشه.به امید اون روز. . .

به امید نزدیک بودن و زندگی در آن روزها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد