سرزمین محبوب من (عکس هایی از ایران)

عکسهایی که از محلها، زمانها و مراسم مختلف توسط خودم تهیه شده . مطالب بی ربط و با ربطم هست . ببین ببر اما نظر مهمه نظر بده!!

سرزمین محبوب من (عکس هایی از ایران)

عکسهایی که از محلها، زمانها و مراسم مختلف توسط خودم تهیه شده . مطالب بی ربط و با ربطم هست . ببین ببر اما نظر مهمه نظر بده!!

7 اصل مهم زندگی از بیل گیتس

اصل اول: در زندگی، همه چیز عادلانه نیست، بهتر است سعی کنید با این حقیقت کنار بیائید.

 

اصل دوم: دنیا برای عزت نفس شما اهمیتی قایل نیست و شما خودتان باید در بدست آوردن آن تلاش کنید. در این دنیا از شما انتظار می‌رود که قبل از آنکه نسبت به خودتان احساس خوبی داشته باشید، کار مثبتی انجام دهید.
 

اصل سوم: پس از فارغ‌التحصیل شدن از دبیرستان { دانشگاه} و استخدام، کسی به شما مبلغ فوق‌العاده زیادی پرداخت نخواهد کرد. به همین ترتیب قبل از آنکه بتوانید به مقام معاون ارشد، با خودرو مجهز و تلفن همراه برسید، باید برای مقام و مزایایش زحمتی در حد انتظارات خودتان برای کسب موفقیت های آینده تان بکشید. 

اصل چهارم: اگر فکر می‌کنید، آموزگارتان سختگیر است، سخت در اشتباه هستید. پس از استخدام شدن در یک شرکت یا موسسه، متوجه خواهید شد که رئیس شما خیلی سختگیرتر از آموزگارتان است، چون او دیگر امنیت شغلی آموزگارتان را ندارد و در مقایسه با کاری که انجام خواهید داد تنها منافع خود را مد نظر قرار می دهد.
 

 اصل پنجم: آشپزی در رستوران‌ها یا خیلی از مشاغل ساده با غرور و شأن شما تضاد ندارد. پدر بزرگ‌های ما برای این کار اصطلاح دیگری داشتند، از نظر آنها این کار "یک فرصت" برای آینده بود.
 

اصل ششم: اگر در کارتان موفق نیستید، والدین خود را ملامت نکنید، از نالیدن دست بکشید و از اشتباهات خود درس بگیرید.
 

اصل هفتم: قبل از آنکه شما متولد بشوید، والدین شما هم جوانان فعال و پرشوری بودند و به قدری که اکنون شما تصور می کنید، ملال‌آور نبودند.

نظرات 7 + ارسال نظر
ویداوست پنج‌شنبه 11 تیر 1388 ساعت 20:29 http://www.vidavest.com

راز پیش بینی آینده و ایجاد آینده تان در دستان شماست

دکتر رابرت کیوساکی با الهام گرفتن از دکتر باکمینیستر بینش بی انتهای شما را در مورد آینده هدایت می کند. ایشان مشاور ارشد اقتصاد دانان بزرگی چون ادوارد گریفین نویسنده کتاب "مخلوقی از جزیره جکل" و ریچارد دانکن نویسنده کتاب "بحران دلار" هستند.رابرت مشوق اصلی آموزش نحوه رونق و آینده پول می باشد. در طول این مشجاره به طور زنده نظریه ریچارد دانکن و ادوارد گریفین را که رابرت از طریق تلکنفرانس با آنها در ارتباط است، خواهید شنید.

در این مجموعه استراتژی های مختلف، پیش بینی آینده و تغییر زندگی تان را با چشمان خود خواهید کرد.

در طول این مشاجره انتظار می رود تا آیتم های زیر فراگرفته شود :

1- چگونگی پیش بینی آینده از طریق بهره گیری از چرخه ها و رویداد های گذشته
2- اهمیت مکانیزم ماندریک و استفاده از آن
3- طراحی آینده خود با استفاده از تکنیک PERT

بیش از 1000000 کپی از این مجموعه در کشور های خارجی به فروش رفته است و با این وجود باز هم تقاضای بسیاری وجود دارد و ماهانه چند ده هزار از آن فروخته می شود.

شما هم یکی از افراد موفق و میلیونر دنیا شوید

دوستدار ایرانیان پنج‌شنبه 11 تیر 1388 ساعت 20:52

ضمن عرض تبریک به شما دوست عزیز که توانسته اید با زحمات فراوان وبلاگ بسیار زیبای خود را به ثبت برسانید...و تشکر فراوان بابت مطالب بسیار ارزنده و فواید ان برای هر بازدید کننده ای...شما را به گروه بزرگ اوکسین ادز جهت درج وبلاگ خود و زیباسازی محیط وبلاگ، به ازای ثبت وبلاگ و واریز پول توسط ما به شماره حساب بانکی شما دعوت مینماییم...
ثبت نام با شما....بازدید روزانه از وبلاگتان و واریز پول به حساب بانکی شما توسط ما...کافیست در سایت زیر ادرس وبلاگ و شماره حساب بانکی خود را درج نمایید..در هر کجا که هستید..بعد از 24 ساعت تاثیر انرا خواهید دید..به گروه بزرگ اوکسین ادز بپیوندید.
عضویت سریع:
http://www.oxinads.com/?a=22810
همچنین سایت های پر بازدید ایران ، عضویت فعالی دراین گروه دارند....به ازای هر کدام از وبلاگهایتان پول در میاورید......تعداد زیاد اعضای این گروه نشاندهنده رسمیت این گروه و هیچ گونه سوء استفاده است. فقط وبلاگ خود را ثبت نمایید و پول پارو کنید...بدون هیچ گونه چشم داشت و تضرر مالی....در هر کجا و در هر زمان و درهر وضعیت مالی که هستید..به گروه بزرگ اوکسین ادز بپیوندید.
عضویت سریع فقط در اینجا:
http://www.oxinads.com/?a=22810
http://www.oxinads.com/?a=22810
ما منتظر شماییم به ما بپیوندید
درضمن برای فعال شدن حسابتان باید کد بنر ها را در سایتتان قرار دهید
به اطلاع شما می رسانیم در جهت تشویق شما سروران گرامی سیستم اوکسین ادز جشنواره تابستانه از اول تیرماه به مدت یکماه برگزار می گردد که کارکرد کلیه اعضاء 50 درصد بیشتر محاسبه خواهد شد.
بعنوان مثال اگر شخصی در طول یک ماه 100 هزار تومان درامد کسب نماید 50 هزار تومان هم به پورسانت وی اضافه خواهد شد و مجموعا 150 هزار تومان دریافت می نماید.
این فرصت طلایی را از دست ندهید

pix2pic جمعه 12 تیر 1388 ساعت 10:00 http://pix2pic.blogsky.com

سلام اگه با تبادل لینک موافقی من لینک کن بعد بهم خبر بده تا لینکت کنم ؟؟؟
بدوووووووووووووووووو منتظرمممممممممممم؟؟/

محسن جمعه 12 تیر 1388 ساعت 11:26 http://sherbahal.blogfa.com

منم شما رو لینک کردم

رها شنبه 13 تیر 1388 ساعت 17:18 http://artemis-persia.blogfa.com

مرسی که اومدی و بهم سر زدی
این اتفاق واسه خودمم خیلی میافته
بازم مرسی

بارون شنبه 13 تیر 1388 ساعت 17:33

خب نمیدونستم اینجا کی هست کی نیست. مرسی سر زدین.

چرا آدرستو نزدی بقیه هم بیان سر بزنن به تو

taher شنبه 13 تیر 1388 ساعت 18:24 http://antikade.mihanblog.com

نظر دادم راحت شدی؟؟؟

آره دیگه الان میتونم نفس بکشم. همین کارارو میکنی عکست شبیه جغد میفته دیگه عصبی!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد