سرزمین محبوب من (عکس هایی از ایران)

عکسهایی که از محلها، زمانها و مراسم مختلف توسط خودم تهیه شده . مطالب بی ربط و با ربطم هست . ببین ببر اما نظر مهمه نظر بده!!

سرزمین محبوب من (عکس هایی از ایران)

عکسهایی که از محلها، زمانها و مراسم مختلف توسط خودم تهیه شده . مطالب بی ربط و با ربطم هست . ببین ببر اما نظر مهمه نظر بده!!

نیمه شعبان مبارک

 شاید این جمعه بیاید شاید.... 

 مهدی موعود

میلاد مسعود و فرخنده حضرت صاحب عصر و زمان بر تمامی منتظرین واقعی حضرتش در هر کیش و آیینی تبریک و تهنیت باد

 

مهدی صاحب زمان

نظرات 3 + ارسال نظر
رها شنبه 17 مرداد 1388 ساعت 00:39 http://artemis-persia.blogfa.com

سلام
مثل اینکه این دفعه من اول اومدم
فکر کنم خیلی مهمه که اول بشی آخه همه میخوان اول بشن پس بهتره خوشحال بشم . هورااااااااااااااااااااااااااا
حالا آپ میکنی ولی سر نمیزنی ؟جواب نظرها رو هم که نمیدی!
اگه فقط جواب منو نداده بودی باهات قهر میکردم ولی چون جواب هیچ کسو ندادی میزارم به حساب نداشتن وقت.
خوب حالا اگه وقت کردی یه سری به ما بزنی فقط یه دلو شاد کردی.اگه به نظرت ارزششو داره بیا
فعلا بای به قولی تا های

من که همیشه میام
حتی وقتی هیچکس نمیاد
اما تو هم نمیگی که کجایی و چه میکنی

پسرآزاد شنبه 17 مرداد 1388 ساعت 08:38 http://pesareazad.blogfa.com

سلام دوست گلم نادر جان

والا چی بگم حالا این جمعه بیاد یا ....!

من زیاد منجی رو قبول ندارم ... راستش در مکاتب سامی نقش منجی وجود داره و در بیشترمکاتب خیر!!!!!
بنظر من اگه یکی بیاد و مشکلات ما را حل کنه که این خیلی مسخره است چون این مشکلات برای آبدیده کردن و یاددادن درس های لازم به ماست ...
و مهمتر اینکه اصلا به نظر من قرار نیست تو سیاره زمین صلح و عدالت برقرار بشه چون اصلا ماهیت و هدف آفرینشش اینطوری نبوده ...
زمین مکتبی است برای آموزش درسهای معنوی به روح !

این نظر من بود البته دوست گلم .. به دل نگیری ... اگه البته متعصب باشی مشکل خودته ....
شوخی کردم..
به من هم گاهی سر بزن

سلام
همین که یه کم قبول دای هم خوبه
اما در دین زرتشت و یهود و مسیحیت که ریشه فارسی و عبری دارند هم خبر از آمدن منجی داده شده

رها شنبه 17 مرداد 1388 ساعت 11:06 http://artemis-persia.blogfa.com

اتفاقا همین الان تو وبت بودم ببینم جوابمو دادی یانه
چه جالب!
مرسی که اومدی عزیز
بازم از این کارا بکن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد