سرزمین محبوب من (عکس هایی از ایران)

عکسهایی که از محلها، زمانها و مراسم مختلف توسط خودم تهیه شده . مطالب بی ربط و با ربطم هست . ببین ببر اما نظر مهمه نظر بده!!

سرزمین محبوب من (عکس هایی از ایران)

عکسهایی که از محلها، زمانها و مراسم مختلف توسط خودم تهیه شده . مطالب بی ربط و با ربطم هست . ببین ببر اما نظر مهمه نظر بده!!

حاصل عمر من نوشته ای از گابریل گارسیا مارکز

گابریل گارسیا مارکز رمان نویس مشهور جهان میگوید  :

 Marces.jpg

در 15 سالگی آموختم که مادران از همه بهتر می دانند ، و گاهی اوقات پدران هم.

 در 20 سالگی یاد گرفتم که کار خلاف فایده ای ندارد ، حتی اگر با مهارت انجام شود.

 در 25 سالگی دانستم که یک نوزاد ، مادر را از داشتن یک روز هشت ساعته و پدر را از داشتن یک شب هشت ساعته ، محروم می کند.

 در 30 سالگی پی بردم که قدرت ، جاذبه مرد است و جاذبه ، قدرت زن.

 در 35 سالگی متوجه شدم که آینده چیزی نیست که انسان به ارث ببرد ؛ بلکه چیزی است که خود می سازد.

 در 40 سالگی آموختم که رمز خوشبخت زیستن ، در آن نیست که کاری را که دوست داریم انجام دهیم ؛ بلکه در این است که کاری را که انجام می دهیم دوست داشته باشیم.

 در 45 سالگی یاد گرفتم که 10 درصد از زندگی چیزهایی است که برای انسان اتفاق می افتد و 90 درصد آن است که چگونه نسبت به آن واکنش نشان می دهند.

در 50 سالگی پی بردم که کتاب بهترین دوست انسان و پیروی کورکورانه بد ترین دشمن وی است.

در 55 سالگی پی بردم که تصمیمات کوچک را باید با مغز گرفت و تصمیمات بزرگ را با قلب.

در 60 سالگی متوجه شدم که بدون عشق می توان ایثار کرد اما بدون ایثار هرگز نمی توان عشق ورزید.

در 65 سالگی آموختم که انسان برای لذت بردن از عمری دراز ، باید بعد از خوردن آنچه لازم است ، آنچه را نیز که میل دارد بخورد.


 در 70 سالگی یاد گرفتم که زندگی مساله در اختیار داشتن کارتهای خوب نیست ؛ بلکه خوب بازی کردن با کارتهای بد است.

در 75 سالگی دانستم که انسان تا وقتی فکر می کند نارس است ، به رشد وکمال خود ادامه می دهد و به محض آنکه گمان کرد رسیده شده است ، دچار آفت می شود.

در 80 سالگی پی بردم که دوست داشتن و مورد محبت قرار گرفتن بزرگترین لذت دنیا است.

در 85 سالگی دریافتم که همانا زندگی زیباست

نظرات 12 + ارسال نظر
میترا یکشنبه 5 مهر 1388 ساعت 23:28 http://iceheart3.blogspot.com/

سلام وبلاگ قشنگی و پر محتوی داری به وبلاگ منم سری بزن تا با هم بیشتر همکاری کنیم ، مطمئن باش بدون هیچ هزینه و وقت ، اصلآ بدون کلیک روی تبلیغات و عضو شدن تو سایتهای مختلف می تونید درآمد داشته باشی مهم اینکه هر وقت که تو اینترنت بری حالا هرکاری داشته باشی دانلود کردن یا وبلاگ update کردن و بازی کنی وغیره برات درآمد حساب می شه چیزی واقعا از دست نمی دی حتی اگه وقتی براش نذاری هر 5 ماه $20 می گیری

saman دوشنبه 6 مهر 1388 ساعت 11:54 http://saman1990.blogfa.com

aga az tabriz salamati
neveshtehat ali bud

پریسا دوشنبه 6 مهر 1388 ساعت 12:43 http://www.movafaghiat4u.blogfa.com

سلام
ممنون که بهم سر میزنی
واقعا چه دیر میفهمیم زندگی زیباست
من آپم خوشحال میشم بیای
یه مدته زیاد حال و روز خوبی ندارم برای همین دیر آپ می کنم ببخشید

رها دوشنبه 6 مهر 1388 ساعت 14:56 http://artemis-persia.blogfa.com

در ۹۰ سالگی فهمیدم باید برای مردن قبری داشت
در ۹۵ سالگی به آن اسباب کشی کردم
در ۱۰۰ سالگی به خواب فرزندم رفتم و تمام این تجربیات را در اختیارش گذاشتم.
«««با عرض پوزش از نویسنده گرام »»»
.
.
.
مرسی که خبرم کردی از شوخی بگذریم خیلی جالب تمام زندگی رو برای آدمهای بی تجربه ای مثل من توضیح داده بود
یعنی واقعا باید اینقدر پیر بشیم تا بفهمیم زندگی زیباست؟
ما انسانها چرا اینقدر قدر نشناسیم وقتی که چیزی رو از دست میدیم تازه میفهمیم که چی بود و چرا بود و چقدر برامون عزیز بود.
.
.
.
راستی اگه وب تو خصوصی نداره مال من داره میخوای یادت بدم چجوری ازش استفاده کنی؟

رها سه‌شنبه 7 مهر 1388 ساعت 09:22 http://artemis-persia.blogfa.com

علیک سلام
من خوبم تو چی خوبی؟
بیخودی ذوق نکن منظورم این بود که اگه من نمیتونم برای تو نظر خصوصی بذارم تو که میتونی برای من خصوصی بذاری !
آخه بابا دلیلی نداره هرچی که قراره من بفهمم همه آدمهایی که وارد وبم میشن بفهمن!
افتاد؟ یا برات بندازمش

شیما سه‌شنبه 7 مهر 1388 ساعت 12:36 http://www.shimamlj.persianblog.ir

سلام نادر عزیزم
ممنون که بهم سر زدی
خیلی عالی بود
از خوندنش لذت بردم

سارا سه‌شنبه 7 مهر 1388 ساعت 14:03 http://royayesabz8585.persianblog.ir

سلام
مطلب جالبی بود من عاشق مارکز هستم کتاب صد سال تنهایی اش محشره پیشنهاد میکنم اگه نخوندی برو سراغش. سرگذشت یک غریق هم عالیه من که واقعا لذت بردم.
ممنون از آپ جالبت !
منم امروز آپم سر بزنی خوشحال میشم.

رها سه‌شنبه 7 مهر 1388 ساعت 20:00 http://artemis-persia.blogfa.com

ببین چقدر منو میکشونی اینجاها خوب خودت بیا ببین دیگه !!
آقا٬جناب٬بگم عزیز خیالت راحت میشه؟ خیل خوب عزیز دل خواهر بیا یه سر به ما بزن نا سلامتی آپیدم خیر سرم
بیاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااآخ سرم
چرا میزنی آخه این خبر آپ بود نمیتونستم جای دیگه بگم

عسل پنج‌شنبه 9 مهر 1388 ساعت 17:01 http://www.fereshtekocholo.com/

salam
mazerat ziyad vaght nadashtam k bekhonam blogeto
ishalah badan miyam
felan

ستاره جمعه 10 مهر 1388 ساعت 16:21 http://www.tare67.blogfa.com

سلام نادر خوبی؟ کم پیدایی؟ به پیش ما نمیای؟
امیدوارم هر جا باشی موفق باشی
من یه پست واسه فوتبال امروز گذاشتم!!
به امیدی که روزی قلمم انقدر خوب و خاص باشه که تو لینکدونی افراد خاص قرار بگیرم!!!
جووووووووووجوووووووووووووووووووووووووو

مهشید جمعه 10 مهر 1388 ساعت 22:28

سلام.متن زیبایی بود میشه ازش درس زیادی گرفت.ممنون

تینا دوشنبه 13 مهر 1388 ساعت 18:34

باید مثه گابریل گارسیا ، چشم و فکر قشنگی داشت ، تا اینطور
زندگی رو فهمید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد