سرزمین محبوب من (عکس هایی از ایران)

عکسهایی که از محلها، زمانها و مراسم مختلف توسط خودم تهیه شده . مطالب بی ربط و با ربطم هست . ببین ببر اما نظر مهمه نظر بده!!

سرزمین محبوب من (عکس هایی از ایران)

عکسهایی که از محلها، زمانها و مراسم مختلف توسط خودم تهیه شده . مطالب بی ربط و با ربطم هست . ببین ببر اما نظر مهمه نظر بده!!

عشق یک دختر سرطانی

دختری را که در تصویر می بینید ، کتی کرکپاتریک نام دارد؛‌ کتی 21 ساله به همراه نامزد 23 ساله خود نیک برای جشن عروسی شان آماده می شوند.

 این عکس تنها چند دقیقه قبل از مراسم عروسی این دو جوان ، در روز 11 ژانویه 2005 گرفته شده است.

 

کتی مبتلا به سرطان است و بیماری وی در بدترین وضعیت خود قرار دارد؛ وی مجبور است هر روز ساعاتی زیر نظر پزشک و دستگاه های مخصوص قرار بگیرد. در این عکس ، نیک منتظر است تا کتی یکی دیگر از شیمی درمانی هایش به پایان برساند.

 

کتی علیرغم تمام درد و رنج ناشی از بیماری سرطان ، ضعف بدنی ، شوک های ناشی از تزریق پی در پی مورفین ، قصد دارد مراسم عروسی خود را بدون هیچ عیب و نقصی برپا کند . وی به خاطر بیماری اش همیشه در حال کاهش وزن است ، به همین خاطر مجبور شد هر چه به روز عروسی اش نزدیک تر می شود ، لباس عروسی اش را کوچک تر و کوچک تر کند. 

وی مجبور بود در طول مراسم عروسی اش کپسول تنفسی اش را به دنبال خود داشته باشد . در این تصویر پدر و مادر نیک را می بینید. آنها از اینکه می بینند پسرشان با عشق دوران دبیرستان خود ازدواج می کند بسیار خوشحال هستند.

 

کتی در ویلچیر خود نشسته و به ترانه ای که نیک و دوستانش می خوانند گوش می دهد.
طی مراسم عروسی ، کتی مجبور می شد برای لحظاتی استراحت کند. او به خاطر ضعف و درد نمی توانست به مدت طولانی بایستد.

کتی تنها پنج روز بعد از مراسم عروسی اش فوت کرد. دیدن زنی که علیرغم بیماری سرطان و آگاهی به عمر کوتاه مدت اش ، ازدواج می کند و تمام مدت لبخند بر لب دارد ما را به این فکر می برد که خوشبختی دست یافتنی است ، مهم نیست چقدر دوام می آورد.

 
باید از منفی بافی دست برداریم ؛ زندگی آنقدرها هم که فکر می کنیم پیچیده نیست.
زندگی کوتاه است
قوانین را زیر پا بگذار
بسرعت ببخش
با صداقت عاشق شو و با حرارت ببوس
همیشه بخند
هیچ وقت لبخند را از لب هایت دریغ نکن
مهم نیست زندگی چقدر عجیب است
زندگی همیشه آنطور که ما فکر می کنیم پیش نمی رود
اما تا زمانی که هستیم ، باید بخندیم و سپاسگذار باشیم

نظرات 7 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 22 آذر 1388 ساعت 04:11

ضمن عرض تبریک به شما دوست عزیز که توانسته اید با زحمات فراوان وبلاگ بسیار زیبای خود را به ثبت برسانید...و تشکر فراوان بابت مطالب بسیار ارزنده و فواید ان برای هر بازدید کننده ای...شما را به گروه بزرگ اوکسین ادز جهت درج وبلاگ خود و زیباسازی محیط وبلاگ، به ازای ثبت وبلاگ و واریز پول توسط ما به شماره حساب بانکی شما دعوت مینماییم...
ثبت نام با شما....بازدید روزانه از وبلاگتان و واریز پول به حساب بانکی شما توسط ما...کافیست در سایت زیر ادرس وبلاگ و شماره حساب بانکی خود را درج نمایید..در هر کجا که هستید..بعد از 24 ساعت تاثیر انرا خواهید دید..به گروه بزرگ اوکسین ادز بپیوندید.
عضویت سریع:
http://www.oxinads.com/?i=947

همچنین سایت های پر بازدید ایران ، عضویت فعالی دراین گروه دارند....به ازای هر کدام از وبلاگهایتان پول در میاورید......تعداد زیاد اعضای این گروه نشاندهنده رسمیت این گروه و هیچ گونه سوء استفاده است. فقط وبلاگ خود را ثبت نمایید و پول پارو کنید...بدون هیچ گونه چشم داشت و تضرر مالی....در هر کجا و در هر زمان و درهر وضعیت مالی که هستید..به گروه بزرگ اوکسین ادز بپیوندید.
عضویت سریع فقط در اینجا:
http://www.oxinads.com/?i=947
http://www.oxinads.com/?i=947

ما منتظر شماییم به ما بپیوندید
درضمن برای فعال شدن حسابتان باید کد بنر ها را در سایتتان قرار دهید

تبلیغات نداریم

رها یکشنبه 22 آذر 1388 ساعت 10:15 http://artemis-persia.blogfa.com

سلام عزیز
ممنون که بهم سر زدی
راستش نظری که پاک کردم کار یه دختر دیوونس که مثلا با نزاشتن اسم یا آدرس وب فکر میکنه من نمیفهمم
هنوز نفهمیده که من خانوم مارپل رو گذاشتم تو جیب بقلم
قضیش مال چند ماه پیشه خیلی طولانیه ولی همین قدر بدون که اون با دوم خردادی دوست بوده و بهم زده چند ماه پیش فکر میکرد من باهاش دوستم ولی من فقط یه مدت سیاسی شده بودم و زیاد میرفتم توی وبش بعد از جریاناتی که با همون دختر دیوونه داشتم رفتن به اون وبو بوسیدم گذاشتم کنار
این اواخر گناهکار شدم برای نشکستن دل دوم خردادی رفتم و یه نظر کوچولو گذاشتم براش فکر نمیکردم هنوز اون نگهبان دیوونه میاد تو وبش اونم اومد و هرچی دلش خواست به من گفت
راستی اگه واقعا میتونی کامپیوترشو بسوزونی این آی پیشه
188.158.105.29
یه لطفی کن و منو از دستش برای همیشه راحت کن

رها یکشنبه 22 آذر 1388 ساعت 10:18 http://artemis-persia.blogfa.com

راستی درباره مطلب خودت
خیلی خیلی قشنگ و دلسوز بود اگه دیشب از دست اون دختره گریه نکرده بودم الان حتما به خاطر کتی گریه میکردم

یکی از دوستان این نظر رو خوند و گفت مگه گریه رها کوپنیه؟ (کالابرگی) که سهمیشو دیروز تموم کرده؟

یاسی یکشنبه 22 آذر 1388 ساعت 19:26 http://www.honare-bazi.blogfa.com

سلام آقا چطوری؟
ممنون از دعا هاتون آره خداروشکر
ماکم غم داریم توام از این جور داستان افسرده کننده بزار
راستی من 30آذر آپ میکنم وبلاگمو برای دی ماه منتظرتما
پس بدون از الان دعوتی یه وقت نگی نگفتی چون کامپیوترم نمیدونم چش شده
تا کانکت میشم بعد 3تا 5دقیقه بعد قطع میشه طوری که اصلا نمیشه دیس کانکت کرد
باید حتما کامپیوترو خاموش کنم پس منتظرتم یادت نره یه وقت
یه خواهشم دارم ازت اگه میشه تو اپ بعدی از نوستار داموس(پیشگویی که 500سال پیش زندگی میکرد)بگو
چون امروز از دوستم یچی شنیدم کلی حالم گرفته شد طبق پیش بینی های نوستار داموس که تا الان هرچی گفته همونطور شده سال 2012زمین با وجود یک منجی نابود میشه
من هرچه قدر خواستم درموردش سرچ کنم قطع شدم
بازم میگم یادت نره بیای
ممنون ازاینکه به یادم بودی وممنون از اینکه خبرکردی
بای

خدارو شکر که خوبی.
آره خیلی از پیش بینی هاش با توجه به اینکه تطبیق داده شده درست از آب در اومده

تینا یکشنبه 22 آذر 1388 ساعت 21:54 http://tassvirssazi.persianblog.ir

سلام ، چقدر خوب که وبلاگت هنوز جریان داره ، چرا با خودم
دستمال بیارم تا گریه کنم ؟
من که کلی خوشحال شدم از اینکه این دختر با خوشحالی از این
دنیا خداحافظی کرد .
اصلا مهم نیست چقدر زندگی میکنیم .
مهم اینکه همون قدر هم که زندگی میکنیم ، احساس خوشبختی کنیم .
این قضیه جدیدا اتفاق افتاده ؟
حال و هوای عکسا خیلی قدیمیه .
با خودم داشتم فکر میکردم ، چقدر خوبه که هنوز ادمایی هستن که با احساساتشون تصمیم میگیرن مثل نیک .
البته الان که دوباره عکسا رو دیدم متوجه شدم این قضیه
مربوط به سال ۲۰۰۵ میشه .
لابد الان اینجور ادما دیگه پیدا نمیشن .

الان ۲۰۰۹ و هنوزم هستن همچین آدمایی. اما باید به پدر و مادر داماد آفرین گفت

سعید دوشنبه 23 آذر 1388 ساعت 13:06 http://tanzpardazjavan.blogsky.com

جالب بود

رها یکشنبه 27 دی 1388 ساعت 03:53

عمو یادگار ٬ خوابی یا بیدار؟؟؟
معلومه که خوابی ... همه که مثل من اینقدر اوسکول نیستن بعد از کلی کار و خستگی تازه بیان به وب دوستان سر بزنن ... واقعا من پیش خودم چی فکر کردم!!
خوب بخوابی و همش خوابای خوب خوب ببینی
فردا بیا برام تعریف کن چی خواب دیدی .. باشه؟
فقط مواظب باش به جای قسمتای سانسوری بوق بکشی
حالا انتخاب نوع بوق دست خودت
بوقش میتونه کامیونی ٬ سواری ٬ اوتوبوسی ٬ دوچرخه ای یا تلفنی باشه
شب بخیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد