سرزمین محبوب من (عکس هایی از ایران)

عکسهایی که از محلها، زمانها و مراسم مختلف توسط خودم تهیه شده . مطالب بی ربط و با ربطم هست . ببین ببر اما نظر مهمه نظر بده!!

سرزمین محبوب من (عکس هایی از ایران)

عکسهایی که از محلها، زمانها و مراسم مختلف توسط خودم تهیه شده . مطالب بی ربط و با ربطم هست . ببین ببر اما نظر مهمه نظر بده!!

تاسوعای حسینی

 امیر کشور دلهاست عباس 

به یکتایی قسم یکتاست عباس 

اگرچه زاده ام البنین است 

ولیکن مادرش زهراست عباس

محرم خون شمشیر

 

هر گلین عطری گلور عطر گل یاس اولماز 

هر داش عالم ده محال امریدی الماس اولماز 

بویوروب فاطمنین حقه طرفدار اوغلی 

جمله عالم منه قارداش اولا عباس اولماز

نظرات 6 + ارسال نظر
ره - ا سه‌شنبه 15 دی 1388 ساعت 12:16

مرسی که بهم سر زدی آبانی اصیل
باشه بابا از آبان هم مطلب میزارم تا خیالت راحت بشه باشه؟
اونجوری که تو آدما رو دسته بندی کردی فکر کنم من جزو دسته دوم باشم اونم شدید ٬ آخه میدونی اونم متولد آبانه مثل تو
راستی اون کتابی که برات فرستادم رو خوندی؟
فقط یادم رفت بگم حتما باید قبل از خوندنش تعصبتو بزاری کنار وگرنه چیزی که باید ازش نمیفهمی
بابای

اوچیکتیم!!!
اصلا همه اولش میگن مهری هستی اما خوب که صابونم به تنشون میخوره میگن اصل آبانی

[ بدون نام ] چهارشنبه 16 دی 1388 ساعت 19:50

بابا دمت گرم کتاب به این خوبی رو داری و یه مرور کلی میکنی و تموم!!!!
منم خودم با بعضی جاهاش موافق نیستم ولی خیلی قسمتاش درست و به درد بخوره
من نمیخوام بهم بگی کجاش درسته یا غلط برای خودت بخونش و هر چی دلت خواست به نویسندش بگو « من چی کاره بیدم »

[ بدون نام ] یکشنبه 27 دی 1388 ساعت 10:07

سلام صبح بخیر[گل]
ورزش کردنت تموم شد؟!!
خوب پس چرا نمیگی چه خوابی دیدی
اگه همش سانسوری بود حداقل یه بوق کامیونی میکشیدی و خلاص

[ بدون نام ] یکشنبه 27 دی 1388 ساعت 10:15

الاهی بمیرم چه مشکلی ٬چه دیواری ٬ کی درست کرد سر رات ؟ اسمشو بگو خودم میرم جیگرشو از تو سینش میکشم بیرون
البته باید آدرسشم بدی

میخوای عکسشو بدم براش عینک بکشی؟

[ بدون نام ] یکشنبه 27 دی 1388 ساعت 10:29

آره همون عکسشم کافیه اگه دلت خنک میشه بده برات حسابی خط خطیش کنم جوری که دیگه آفریدگارشم نشناستش

[ بدون نام ] یکشنبه 27 دی 1388 ساعت 19:46

آره شوخی بود
معلوم بود که شوخیه نه؟!!
وگرنه من بچه مثبت رو چه به پارتی اونم با ... !!!!
آآآآآآآآآی دستم درد گرفت ٬ حواسم نبود محکم گاز گرفتم

آره میدونم تو اصلا اهل پارتی بازی نیستی!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد