سرزمین محبوب من (عکس هایی از ایران)

عکسهایی که از محلها، زمانها و مراسم مختلف توسط خودم تهیه شده . مطالب بی ربط و با ربطم هست . ببین ببر اما نظر مهمه نظر بده!!

سرزمین محبوب من (عکس هایی از ایران)

عکسهایی که از محلها، زمانها و مراسم مختلف توسط خودم تهیه شده . مطالب بی ربط و با ربطم هست . ببین ببر اما نظر مهمه نظر بده!!

عاشورای حسینی

این کشته فتاده به هامون حسین توست 

وین صید دست و پا زده در خون حسین توست 

این نخل تر کز آتش جانسوز تشنگی 

دود از زمین رسانده به گردون حسین توست 

این ماهی فتاده به دریای خون که هست  

زخم از ستاره بر تنش افزون حسین توست  

این خشک لب فتاده ی ممنوع از فرات 

کز خون او زمین شده گلگون حسین توست  

این شاه کم سپاه که با خیل اشک و آه 

خرگاه از این جهان زده زده بیرون حسین توست  

این قالب طپان که چنین مانده بر زمین 

شاه شهید ناشده مدفون حسین توست  

پس روی در بقیع و به زهرا خطاب کرد 

مرغ هوا و ماهی دریا کباب کرد

محرم ماه خون شمشیر

 

گالری عکس محرم 

گالری عکس محرم

نظرات 6 + ارسال نظر
میترا شنبه 5 دی 1388 ساعت 13:37 http://iceheart3.blogspot.com/

سلام حالا که آنلاینیم چرا کسب درآمد نکنیم؟
من میترا یکی از لیدرهای شرکت 20دلار سورف هستم شما رو دعوت می کنم به وبلاگم سر بزنید تا بیشتر همکاری کنیم تا الان 2500 نفر تو سه ماه زیر مجموعه دارم تا حالا نزدیک 340 دلار درامد داشتم تا کنون 280 دلارش نقد کردم بقیه روخرید انترنتی کردم من نصف زیر مجموعه هام خارجی اند بزرگترین ادمینهای سایتها درامدی خارجی وارد این شرکت شدند و از شما می خوام خوب بررسی کنید شما می توانید تنها با یک بنر ماهی حداقل 20 دلار درامد داشته باشید و شما رو هر جوری که هست پشتیبانی می کنم تا شما هم مثل من درامد خوبی داشته باشید ممنون که که به نوشته من توجه کردید
با تشکر میترا نصیری

بازم تبلیغات؟؟؟؟؟

دختردوزخی شنبه 5 دی 1388 ساعت 18:13

سلام حسووووووود

پس تو اقبالمونو چشم زدی پسرررررر؟

من لینکت کردم

چون گفتی قبول میکنی ( خیلی متواضعیااااااا)

کی من؟ چشم؟؟ حسادت؟؟؟ بی خیال!!!!

ممنون

تازه کجاشو دیدی

[ بدون نام ] جمعه 2 بهمن 1388 ساعت 01:05

خوب شنیدم شمالی و مشهدی بلدی !!!
آذری رو هم که خوردی یه آبم روش
انگلیست هم که فوووووووووووله!
دیگه چه زبونی بلدی بگو شاید اومدم پیشت کلاس

[ بدون نام ] شنبه 3 بهمن 1388 ساعت 10:01

تازه کجاشو دیدیییییییییییی
خانوم مارپل که سهله موسیو پواروشم تو جیب بغل ما جا میشه

[ بدون نام ] شنبه 3 بهمن 1388 ساعت 10:06

خودمونیم این همه من تا نصف شب بیدار بودم تو نبودی
یه شب که اینترنت اشغال بود من خوابیدم تو تانصف شب نشستی پاش؟!!
راستی از همدردیت ممنون ٬ اینکه آدم فکر کنه یه نفر دیگه یه گوشه دنیا حرفشو میخونه و میفهمه غمش رو کمتر میکنه

رها شنبه 3 بهمن 1388 ساعت 22:54 http://ice2girl.blogfa.com/

سلام
گفتم شاید نیای جوابتو بخونی برات اینجا پیست میکنم
-------------------------------------------------------
نه بابا جناب مهندس من کی باشم که شما رو دعوا کنم!!! [خجالت]
پیشی بوخوره منو اگه به شما توهین کنم [نیشخند]
از اینکه اومدین و مطلبمو خوندین ممنون [گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد