سرزمین محبوب من (عکس هایی از ایران)

عکسهایی که از محلها، زمانها و مراسم مختلف توسط خودم تهیه شده . مطالب بی ربط و با ربطم هست . ببین ببر اما نظر مهمه نظر بده!!

سرزمین محبوب من (عکس هایی از ایران)

عکسهایی که از محلها، زمانها و مراسم مختلف توسط خودم تهیه شده . مطالب بی ربط و با ربطم هست . ببین ببر اما نظر مهمه نظر بده!!

پیرمرد منتظر

     شب از نیمه گذشته بود. پرستار به مرد جوانی که آن طرف تخت ایستاده بود و با نگرانی چشم به پیرمرد بیمار دوخته بود نگاهی انداخت. پیر مرد قبل از این که از هوش برود، مدام پسر خود را صدا می زد. پرستار نزدیک پیر مرد شد و آرام در گوش او گفت: «پسرت اینجاست، او بالاخره آمد».   

پیر مرد روی تخت بیمارستان آی سی یو مریض رنجور

بیمار به زحمت چشم هایش را باز کرد و سایه ی پسرش را دید که بیرون چادر اکسیژن ایستاده بود. بیمار سکته قلبی کرده بود و دکترها دیگر امیدی به زنده ماندن او نداشتند. پیر مرد به آرامی دستش را دراز کرد و انگشتان پسرش را گرفت. لبخندی زد و چشم هایش را بست. پرستار از تخت کنار که دختری روی آن خوابیده بود، یک صندلی آورد تا مرد جوان روی آن بنشیند. بعد از اتاق بیرون رفت؛ در حالی که مرد جوان دست پیر مرد را گرفته بود و به آرامی نوازش می داد. نزدیک صبح حال پیرمرد وخیم شد. مرد جوان به سرعت دکمه ی اضطراری را فشار داد. پرستار با عجله وارد اتاق شد و به معاینه بیمار پرداخت ولی او از دنیا رفته بود. 

مرد جوان با ناراحتی رو به پرستار کرد و پرسید: «ببخشید، این پیر مرد چه کسی بود؟!!» 

 پرستار با تعجب گفت: «مگر او پدر شما نبود؟!»  

مرد جوان گفت: «نه، دیشب که برای عیادت دخترم آمدم برای اولین بار بود که او را می دیدم.» بعد به تخت کناری که دخترش روی آن خوابیده بود، اشاره کرد.  

پرستار با تعجب پرسید: «پس چرا همان دیشب نگفتی که پسرش نیستی؟» 

 مرد پاسخ داد: «فهمیدم که پیرمرد می خواهد قبل از مردن پسرش را ببیند، ولی او نیامده بود. آن لحظه که دستم را گرفت، فهمیدم که او آنقدر بیمار است که نمی تواند من را از پسرش تشخیص دهد. من می دانستم که او در آن لحظات چقدر به من احتیاج دارد...»

نظرات 12 + ارسال نظر
سامان چهارشنبه 30 دی 1388 ساعت 01:16 http://saman1990.blogfa.com

salam dash nader ke hamishe be yade ma has

dash dige halo hoseleye apo in harfaro nadaram

mikham galbo avaz konam ama galebe hame tekrariyo gadimiye


bazam biya pisham

montazeram ba marefat

رها چهارشنبه 30 دی 1388 ساعت 10:59 http://artemis-persia.blogfa.com

سلام
مرسی که خبرم کردی
.
خیلی قشنگ بود آما بازم گریه داشت ولی چون تو گفتی من گریه نکردم .
این داستانا رو از کجا میاری؟!!

رها چهارشنبه 30 دی 1388 ساعت 14:23 http://ice2girl.blogfa.com/

مرسی که به این یکی وبمم سر زدی
خیلی خوشحال شدم که خوشحال شدی [گل]

یاسی پنج‌شنبه 1 بهمن 1388 ساعت 21:35 http://www.honare-bazi.blogfa.com

▒▒▒▒▒▒▒██▒▒▒▒███▒▒▒▒██
▒▒▒▒▒▒█▓▓█▒██▓▓▓██▒█▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▒▒▓█▓▓▓▓▓▓▓█▓▒▒▓█
▒▒▒▒▒█▓▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓█▓▓▓▓▓▓█▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓██▓▓▓▓▓██▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒█▓█▒▒▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▒▒▓▒▒███▒▒▓▒▒▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▒▒▓▒▒▒█▒▒▒▓▒▒▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓███▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█
▒▒▒▒█▓▓▓█▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓█▓▓▓█
▒▒██▓▓▓█▓▒▒▒██▒██▒▒▒▓█▓▓▓██
▒█▓▓▓▓█▓▓▒▒█▓▓█▓▓█▒▒▓▓█▓▓▓▓█
█▓██▓▓█▓▒▒▒█▓▓▓▓▓█▒▒▒▓█▓▓██▓█
█▓▓▓▓█▓▓▒▒▒▒█▓▓▓█▒▒▒▒▓▓█▓▓▓▓█
▒█▓▓▓█▓▓▒▒▒▒▒█▓█▒▒▒▒▒▓▓█▓▓▓█
▒▒████▓▓▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒▓▓████
▒▒▒▒▒█▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓█▓█▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒████▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓████
▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓█▒█▓▓▓▓▓▓▓▓█
سلام وبلاگ هنر بازی آپ شد
شماهم دیالوگهای ماندگارتون رو بگید هرچندتا دلتون خواست بگید

رها جمعه 2 بهمن 1388 ساعت 00:19 http://artemis-persia.blogfa.com

سلام خوبی؟
اگه من نیام تو هم نمیای بی معرفت ؟
دوستی ما اینجوریه ؟!!!
آپم اگه دوست داشتی بهم سر بزن با مرام

رها جمعه 2 بهمن 1388 ساعت 00:21 http://ice2girl.blogfa.com/

دوباره دوباره یه بار فایده نداره...
وب یخیمم آپه حتما بیا لوتی

یک زن یکشنبه 4 بهمن 1388 ساعت 10:32 http://radepayeman.blogsky.com

ماها هم که الحمدلله حالمون خوبه نیاز داریم که کسی دستمون رو بگیره و نوازشمون کنه و بهمون محبت کنه فرقی هم نمی کنه خودی باشه یا بی خودی.
سلام نادر عزیز...مزسی که اومدی ...خوندی ...نظر دادی...و دعموتم کردی.
با کمال میل هم لینکت من کنم...اما بخدا اگه ماهی یه بار بخوای بیای خذفت میکنم.
الان هم زمانم کم ِاما بعد از ظهر سعی میکنم با خوندن مطالبت بیشتر با محیط اینجا آشنا بشم.

زیبا یکشنبه 4 بهمن 1388 ساعت 16:33 http://ice2girl.blogfa.com/

باید اعتراف کنم که مطلبت خوب بود...

خوبه!!!
همین که تحت فشار اعتراف نردی از قاضی برات تقاضای تخفیف میکنم
( دو نقطه دی)

صنم یکشنبه 4 بهمن 1388 ساعت 18:50

سلام دوست قدیمی خوبی ؟
مرسی مه فراموشم نکردی

خوشحالم که هنوز حداقل به وبلاگت سر میزنی

مهتاب دوشنبه 5 بهمن 1388 ساعت 03:45 http://parande-man.blogsky.com/

سلام

دقیقا کاری که دوستم برای مادرم هنگام مرگش کرد.

مادرم چشم انتظار خواهرم بود.

پست قبلی را هم خواندم.واقعا نباید زود قضاوت کرد.

سبز باشی و بی کران

مگه خواهرت کجا بود؟

پریسا دوشنبه 5 بهمن 1388 ساعت 13:45 http://www.movafaghiat4u.persianblog.ir

salam khobi?
man upam khoshhal misham sar bezani
upet kheyli ziba bood
rastiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii webloge man tooye majaleye movafaghiat oumade tounesti bekhar bebin (majaleye movafaghiat.safheye movafaghiat online . payame asli safhe too kadre zard rang webloge mane(

تبریکات !!
مشهوریت و هزار دردسر!!!

افشین سه‌شنبه 6 بهمن 1388 ساعت 17:02 http://www.afshin-teh-69.blogfa.com

سلام دوست عزیز وبلاگ زیبایی دارین اگر مایل به تبادل لینک می باشید من را با آدرس و نام زیر لینک کنید و به من اطلاع دهید تا من نیز شما را با نام مورد نظرتان لینک کنم با تشکر مدیریت وبلاگ
www.afshin-teh-69.blogfa.com
ஜ۩۩ஜ㋡ اگه کلیک کنی پشیمون نمیشی㋡ஜ۩۩ஜ[گل][گل][گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد