سرزمین محبوب من (عکس هایی از ایران)

عکسهایی که از محلها، زمانها و مراسم مختلف توسط خودم تهیه شده . مطالب بی ربط و با ربطم هست . ببین ببر اما نظر مهمه نظر بده!!

سرزمین محبوب من (عکس هایی از ایران)

عکسهایی که از محلها، زمانها و مراسم مختلف توسط خودم تهیه شده . مطالب بی ربط و با ربطم هست . ببین ببر اما نظر مهمه نظر بده!!

جعبه سیاه ( مطلب طنز )

   حالا که بحث جعبه سیاه بدون هیچ دلیلی یهویی داغ میشه مثلا دیوارا خودشونو میکوبن به هواپیما یا اینجور چیزا!!! یه بحثی تو وبلاگ افشین را افتاده که فکر کنم جعبه سیاه افراد مختلف رو خارج کرده و آخرین مکالماتشون رو زمان مرگ ثبت کرده که عینا نقل میگردانیم:  

 آخرین کلمات یک الکتریسین (منظورش همون الکتریکی خودمونه!!!) : خوب حالا روشنش کن...
آخرین کلمات یک انسان عصر حجر : فکر میکنی توی این غار چیه؟
آخرین کلمات یک بندباز : نمیدونم چرا چشمام سیاهی میره...
آخرین کلمات یک بیمار : مطمئنید که این آمپول بی خطره؟
آخرین کلمات یک پزشک : راستش تشخیص اولیه ام صحیح نبود. بیماریتون لاعلاجه...

 آخرین کلمات یک پلیس : شیش بار شلیک کرده، دیگه گلوله نداره...
آخرین کلمات یک جلاد : ای بابا، باز تیغهء گیوتین گیر کرد...
آخرین کلمات یک جهانگرد در آمازون : این نوع مار رو میشناسم، سمی نیست...
آخرین کلمات یک چترباز : پس چترم کو؟
آخرین کلمات یک خبرنگار : بله، سیل داره به طرفمون میاد...
آخرین کلمات یک خلبان : ببینم چرخها باز شدند یا نه؟
آخرین کلمات یک خون آشام : نه بابا خورشید یه ساعت دیگه طلوع میکنه!
آخرین کلمات یک داور فوتبال : نخیر آفساید نبود!
آخرین کلمات یک دربان : مگه از روی نعش من رد بشی...
آخرین کلمات یک دوچرخه سوار : نخیرحق تقدم با منه!
آخرین کلمات یک دیوانه : من یه پرنده ام!
آخرین کلمات یک شکارچی : مامانت کجاست کوچولو؟...
آخرین کلمات یک غواص : نه این طرفها کوسه وجود نداره...
آخرین کلمات یک فضانورد : برای یک ربع دیگه هوا دارم...
آخرین کلمات یک قصاب : اون چاقو بزرگه رو بنداز ببینم...
آخرین کلمات یک قهرمان : کمک نمیخوام، همه اش سه نفرند...
آخرین کلمات یک کارآگاه خصوصی : قضیه روشنه، قاتل شما هستید!
آخرین کلمات یک کامپیوتری : هارددیسک پاک شده است...
آخرین کلمات یک گروگان : من که میدونم تو عرضه ی شلیک کردن نداری...
آخرین کلمات یک متخصص آزمایشگاه : این آزمایش کاملاً بی خطره...
آخرین کلمات یک متخصص خنثی کردن بمب: این سیم آخری رو که قطع کنم تمومه...
آخرین کلمات یک معلم رانندگی : نگه دار! چراغ قرمزه!
آخرین کلمات یک ملوان: من چه می دونستم که باید شنا بلد باشم؟
آخرین کلمات یک ملوان زیردریایی: من عادت ندارم با پنجره بسته بخوابم...
آخرین کلمات یک سرباز تحت آموزش هنگام پرتاب نارنجک : گفتی تا چند بشمرم؟

نظرات 11 + ارسال نظر

www.ghalamweblog.com سرویس وبلاگ دهی قلم ویلاگ با ارایه سرویس های متفاوت با سرویس های دیگر وبلاگ دهی و بدون تبلیغات در وبلاگ ها و با قالب های جدید و متنوع

یک زن سه‌شنبه 6 بهمن 1388 ساعت 21:44 http://radepayeman.blogfa.com

شما هفدهمین نفر شدید.
پستتون هم خیلی قشنگ بود...
اما جای آخرین جملات خیلی ها کم بود.....
مثلا آخرین حرفهای یک زن....که مثلا میتونه وداع باشه.

دلتنگی های یک عمه سه‌شنبه 6 بهمن 1388 ساعت 22:34 http://arianfarshadmehr.persianblog.ir/

هر چند ظاهرش جالب است اما تلخ است خیلی تلخ...امیدوارم همه چیز روزی درست شود

پسرآزاد چهارشنبه 7 بهمن 1388 ساعت 08:06 http://pesareazad.blogfa.com

سلام نادر عزیز

ممنونم که به من مرتب سر می زنی

این مطلبت رو هم خوندم .. ممنون کلی خندیدم

برکت باشد

سامان چهارشنبه 7 بهمن 1388 ساعت 23:02 http://saman1990.blogfa.com

dadash damet garm khob bud
eyval dare
darzemn babate sar zadanet mamnon
mamnon ke hanoz to yeki be fekre ma hasti aziz

پریسا پنج‌شنبه 8 بهمن 1388 ساعت 13:51 http://www.movafaghiat4u.persianblog.ir

سلام خوبی؟
من آپم خوشحال میشم بهم سر بزنی
به زودی وبلاگم به سایت تبدیل میشه
آپت خیلی زیبا بود

یاسی شنبه 10 بهمن 1388 ساعت 08:12 http://www.honare-bazi.blogfa.com


____________@@_@__@_____@
___________@@@_____@@___@@@@@
__________@@@@______@@_@____@@
_________@@@@_______@@______@_@عالی بود
_________@@@@_______@@______@_@
_________@@@@_______@_______@
_________@@@@@_____@_______@
__________@@@@@____@______@
___________@@@@@@@______@
__@@@_________@@@@@_@
@@@@@@@________@@_____
_@@@@@@@_______@_____
__@@@@@@_______@@_____عالی بود
___@@_____@_____@_____
____@______@____@_____@_@@
_______@@@@_@__@@_@_@@@@@
_____@@@@@@_@_@@__@@@@@@@
____@@@@@@@__@@______@@@@@
____@@@@@_____@_________@@@
____@@_________@__________@
_____@_________@_____
_______________@_____
____________@_@_____
_____________@@_@_____
______________@@_____
______________@_____

یاسی شنبه 10 بهمن 1388 ساعت 08:19 http://www.honare-bazi.blogfa.com

سلام خوبی؟ببخشید دیر سرزدم
بخشیدی؟
نادر راجب اون دیالوگ مطمئنی؟چون من خیلی جاهها پرسیدم این دیالوگ اونی نیست که تو میگی
درضمن مگه تو نمیدونی قراره وبلاگ بنده اول هر ماه اپ بشه؟
در مورد ولنتاین گفتی ولی این دو یه چیز جداست میدونم اصلش همون سپندارمزگان خودمونه ولی اوناهم یه روز خاصی برای خودشون دارن حالا مر هر دو میخوایم جشن بگیریم چیکارکنیم؟خب من دارم میرم فعلا بای

یاسی شنبه 10 بهمن 1388 ساعت 13:16 http://www.honare-bazi.blogfa.com

الان درست کردم
مرسی که گفتی

رها شنبه 10 بهمن 1388 ساعت 16:46 http://artemis-persia.blogfa.com

سلام
من که نیستم فعال تر میشی!!!
ما هم خوشحال میشویم چون شما
جالب بود ... آره جالب بود
حالا به نظر تو آخرین کلمات من قبل از مرگ چیه؟
نپیچونیا !! باشه؟
دوست دارم بدونم

در سرزمین سقید یا سیاه، دوست یا دشمن، موافق یا منافق، حق یا باطل، مدیریت افراط و تفریط، یا چهل ستون می سازد یا بی ستون[گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد