سرزمین محبوب من (عکس هایی از ایران)

عکسهایی که از محلها، زمانها و مراسم مختلف توسط خودم تهیه شده . مطالب بی ربط و با ربطم هست . ببین ببر اما نظر مهمه نظر بده!!

سرزمین محبوب من (عکس هایی از ایران)

عکسهایی که از محلها، زمانها و مراسم مختلف توسط خودم تهیه شده . مطالب بی ربط و با ربطم هست . ببین ببر اما نظر مهمه نظر بده!!

جمله روز ۲

خوشبختی مانند توپی است که به دنبال آن میدویم 

 

و وقتی به آن می‌رسیم  به آن لگد می‌زنیم.

نظرات 5 + ارسال نظر
معرفی جمعه 20 فروردین 1389 ساعت 23:52 http://www.medicblog.ir

با سلام و خسته نباشید
در صورت تمایل لینک کنید تا بدینوسیله امکان دسترسی عده بیشتری از علاقه مندان مهندسی پزشکی به
www.MedicBlog.ir
فراهم آید.


کد فریم مدیک بلاگ-صفحه اصلی:

<iframe
name="ID/Name"
src="http://www.medicblog.ir/"
width="100%"
height="100%"
scrolling="YES"
frameborder="1">
www.MedicBlog.ir
</iframe>



کد فریم مدیک بلاگ-حجم بسیار سبک:


<iframe
name="ID/Name"
src="http://medicblog.ir/page/blog.aspx"
width="100%"
height="100%"
scrolling="YES"
frameborder="1">
www.MedicBlog.ir
</iframe>


هر کدام از کدهای بالا را به انتخاب ، در هر قسمت از قالب وبلاگتان می توانید بگذارید.
*در صورت گذاشتن فریم ، نیازی به دادن لینک از طرف شما نیست و لینک خواهید شد. منتظر جوابتان هستم.

آروین شنبه 21 فروردین 1389 ساعت 01:41 http://www.medicblog.ir

سلام. امکان لینک فقط با گذاشتن کد فریم هستش .مرسی از لینکوتون.

سلام امیدوارم که حالتون خوبه خوب باشه. وب جالب و خوبی دارید.در صورتی که تمایل به تبادل لینک با وب منو دارید ، منو با عنوان " نت سرا قویترین موتور جستجو " لینک کنید و در سایت www.lost6.ir نظر بدید و بگید با چه عنوانی لینکتون کنم. موفق باشید

یک زن شنبه 21 فروردین 1389 ساعت 08:44

والله من اگه توپ خوشبختی رو ببینم مثل بازی بیس بال میوفتم روش و بلند نمیشم.

منظورت راگبیه؟
بیس بال که با چوب میزنن تو سرش!!!

رهگذر شنبه 21 فروردین 1389 ساعت 23:55

آهااااااااا یادم باشه دیگه به هیچ توپی لگد نزنم چون ممکنه بخت من توش باشه
البته من کلا بازی فوتبال رو دوست نداشتم و ندارم و وقتی دوستام فوتبال بازی میکردن من حتی برای تماشا هم نمیرفتم.
به هر حال این جمله هم مثل قبلی جالب بود!!
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد