سرزمین محبوب من (عکس هایی از ایران)

عکسهایی که از محلها، زمانها و مراسم مختلف توسط خودم تهیه شده . مطالب بی ربط و با ربطم هست . ببین ببر اما نظر مهمه نظر بده!!

سرزمین محبوب من (عکس هایی از ایران)

عکسهایی که از محلها، زمانها و مراسم مختلف توسط خودم تهیه شده . مطالب بی ربط و با ربطم هست . ببین ببر اما نظر مهمه نظر بده!!

جدیدترین پیامک !!!

به پیامکی که هم اکنون به دستم رسید توجه فرمایید :


با توجه به مرگ رضا کرم رضایی , محمود بنفشه خواه , جهان , کیومرث ملک مطیعی و حمیده خیر آبادی از عزائیل خواهشمندیم سال همت و کار مضاعف را جدی نگیرد ...! 

 

گویا آمارها میگن سومین عامل مرگ ومیر در ایران هنرمند بودنه !!!

نظرات 4 + ارسال نظر
آلفا یکشنبه 5 اردیبهشت 1389 ساعت 22:40 http://alpharays.blogsky.com/

:)))) خیلی با حال بود..
دستت درد نکنه!
خوشحال میشم پیش منم بیای..منتظرتم..

دوست تو :)

لعیا یکشنبه 5 اردیبهشت 1389 ساعت 23:12 http://www.irpersian.com//

سلام
خیلی سایت خوبی داری من که لذت بردم
[دست]
من یک موتور جستجوی ایرانی راه انداختم ! [بغل]
اگر دوست داری سایت خودت را در این جستجو گر ثبت کنی تا آمارت بره بالا کافیه بیای و اسم سایت خودت را جستجو کنی به همین راحتی!
مرسی که نظرم را خوندی [قلب]
بهم سر بزن منتظرتم لعیا
[گل] [گل]

بیدارباش دوشنبه 6 اردیبهشت 1389 ساعت 13:33 http://parsnaz.persianblog.ir

با درود فراوان بر شما دوست عزیز
امیدوارم بساط عزائیل از سر هنرمندان ما برداشته شده باشد و بر سر زالووان خون مردم خوار بیافتد
مطلبی دارم از آوارگی های تحمیلی برما ...متاسفانه ....و حافظه ما خیلی چیزها را بیاد ندارد

یک زن سه‌شنبه 7 اردیبهشت 1389 ساعت 18:43

جالب بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد