سرزمین محبوب من (عکس هایی از ایران)

عکسهایی که از محلها، زمانها و مراسم مختلف توسط خودم تهیه شده . مطالب بی ربط و با ربطم هست . ببین ببر اما نظر مهمه نظر بده!!

سرزمین محبوب من (عکس هایی از ایران)

عکسهایی که از محلها، زمانها و مراسم مختلف توسط خودم تهیه شده . مطالب بی ربط و با ربطم هست . ببین ببر اما نظر مهمه نظر بده!!

جمله روز ۶

بر سر گور کشیشی در کلیسای وست مینستر نوشته شده است: «کودک که بودم می خواستم دنیا را تغییر دهم. بزرگتر که شدم متوجه شدم دنیا خیلی بزرگ است من باید انگلستان را تغییر دهم. بعدها انگلستان را هم بزرگ دیدم و تصمیم گرفتم شهرم را تغییر دهم. در سالخوردگی تصمیم گرفتم خانواده ام را متحول کنم. اینک که در آستانه مرگ هستم می فهمم که  

«اگر روز اول خودم را تغییر داده بودم، شاید می توانستم دنیا را هم تغییر دهم!!!»

نظرات 7 + ارسال نظر
یک زن پنج‌شنبه 23 اردیبهشت 1389 ساعت 10:27 http://radepayeman.blogsky.com

پر معنا بود.

دلتنگی های یک عمه جمعه 24 اردیبهشت 1389 ساعت 01:29 http://arianfarshadmehr.persianblog.ir/

خیلی حکیمانه بود ... کاش بتوانیم خودمان را تغییر دهیم...کاش

علف هرز جمعه 24 اردیبهشت 1389 ساعت 13:30 http://alafeharz.blogsky.com

جالب بود...
نادر جان من یه وبلاگ دیگه هم دارم
aqua.blogsky.com
به اونجا هم سر بزن
شاید از نوشته هاش خوشت بیاد

رها جمعه 24 اردیبهشت 1389 ساعت 20:11 http://artemis-persia.blogfa.com

بیا با یه مطلب خداحافظی به روزم دوست من[گل]

سودابه شنبه 25 اردیبهشت 1389 ساعت 00:58 http://aghagi.persianblog.ir

فکر می کنم تغییر بزرگترین کاریست که می شود انجام داد.و در عین حال سخت ترین. چون بیشتر از اونی که فکر می کنیم به دنیای شکل گرفته درونمان وفاداریم.

افسانه یکا شنبه 25 اردیبهشت 1389 ساعت 06:19 http://www.ismailyeka.blogfa.com


سلام دوست گلم آپ کردم بی صبرانه منتظرتم حتما بیا[گل][چشمک][بدرود]
....a$$...............s$
............f$$$'............s$$
............s$$$³´.......,..s$$³
..........h$$$$³.......s$'...$$³
.........i$$$$$.......s$³....³$
.....$...n$$$$$s.....s$³.....³,
....s$...'³$$$$$$@...$$$
....$$....³$$$$$$4...³$$s
...³$.....³$$$$$$$u..s$$$....s´
...`$$.....³$$$$$$$.$$$$...s³
....³$$s....³$$$$$$s$$$³..s$'
.....³$$s....$$$$$s$$$$'..s$$
..`s...$$$$...s$$$$$$$$³..s$$³..s
...$$.s$$$$..s$$$$$$$$$$$$$$³..s$
.s$.s$$$$s$$$$$$$$$$$$$$$$.s$$
..s$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$³
.s$$$ssss$$$$$$$$$$$$$ssss$$$$$´
$$s§§§§§§§§§s$$$$$$s§§§§§§§§§s$,
³§§§§§§§§§§§§§§s$s§§§§§§§§§§§§§s
³§§§§§§§§§ آپـــــــــــــــــــم§§§§§§§§§§§
..§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§³
..³§§@@ www.1388lovestory.blogfa.com
...³§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§³
.....³§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§³
.......³§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§³
...........³§§§§§§§§§§§§§§§³
..............³§§§§§§§§§§§³
...................³§§§§§³
......................³§³

آپــــــــــــــــــــــــــــــــــم

منتظرم ااااااااا[گل][چشمک][بدرود]

دلتنگی های یک عمه دوشنبه 27 اردیبهشت 1389 ساعت 13:01

ای فرستاده خدا! مرگ دختر گرامی‌ات عنان شکیبایی از کفم گسلانده و توان خویشتن‌داری‌ام نمانده اما برای من که سختی جدایی تو را دیده و سنگینی مصیبتت را کشیده‌آم جای تعزیت است نه هنگام تسلیت.
کار همیشگی‌ام اندوه است و تیمارخواری و شبهایم شب زنده داری. تا آنکه خدا خانه‌ای را که تو در آن به سر میبری برایم گزیند و این غم که در دلم دارم فرو نشیند.
"نهج البلاغه"

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد