سرزمین محبوب من (عکس هایی از ایران)

عکسهایی که از محلها، زمانها و مراسم مختلف توسط خودم تهیه شده . مطالب بی ربط و با ربطم هست . ببین ببر اما نظر مهمه نظر بده!!

سرزمین محبوب من (عکس هایی از ایران)

عکسهایی که از محلها، زمانها و مراسم مختلف توسط خودم تهیه شده . مطالب بی ربط و با ربطم هست . ببین ببر اما نظر مهمه نظر بده!!

جملات قصار از نوع فوتبالی !!!

اگر همه بازی‌ها را هم ببازیم، برای من مهم نیست. به شرطی که در آخر فصل قهرمان شویم! (مارک ویدوکا- استرالیا)
ما بازی را باختیم، چون بازی را نبردیم! (رونالدو- برزیل)
من در این فصل فقط چهارده بار اشتباه کردم. هشت تا از آنها تقصیر خودم بود، اما هفت تای آنها اجتناب ناپذیر بود! (پل گاسکوئین- انگلستان)
من دوست دارم برای یک باشگاه ایتالیایی، مثل بارسلونا!، بازی کنم. (میک دراپر)
انگار که داور کارت زرد جدیدی خریده بود و می‌خواست کار کردن آن را با من امتحان کند! (استوارت پیرس- انگلستان)


الکس فرگوسن بهترین مربی‌ای است که تا به حال داشته‌ام، خوب در واقع من غیر از او مربی دیگری نداشته‌ام! (دیوید بکام انگلیسی، زمانی که در منچستر بازی می‌کرد)
اگر شما یک بازیکن نیمه جان که در اواخر بازیگری خود است را بخرید، بیرون زمین تحسین می‌شوید، اما در داخل زمین با مشکلات زیادی روبرو خواهید بود! (آرسن ونگر- مربی فرانسوی لیگ انگلیس)
بعضی از هواداران ما به اینجا می‌آیند تا از مناظر و سیب زمینی سرخ کرده‌شان لذت ببرند! (الکس فرگوسن- انگلستان)
محبوب‌ترین بازیکن قرن من هستم. پله با آمار کتاب‌ها انتخاب شده است. (مارادونا- آرژانتین)


اگر مارادونا فکر می‌کند که محبوب ترین بازیکن قرن است، این دیگر مشکل خودش است! (پله - برزیل )
بکام نمی‌تواند با پای چپش شوت کند، نمی‌تواند ضربه سر درستی بزند، نمی‌تواند تکل برود و نمی‌تواند برای تیمش گل بزند. صرف نظر از این ها او بازیکن خوبی است! ( جورج بست- انگلستان)
ممکن است این چیزی که می‌گویید را من گفته باشم ...در کل من مزخرف زیاد می‌گویم! (اریک کانتونا- فرانسه)
99درصد بازی دست تیم ما بود و تیم حریف فقط سه درصدبازی را در اختیار داشت و ما به همین سه درصد باختیم! (رود گولیت- هلند)
هرچه آدم زمان بیشتری داشته باشد، اشتباهات بیشتری می‌کند. (رود گولیت-هلند)

نظرات 5 + ارسال نظر
روح زایی یکشنبه 30 خرداد 1389 ساعت 23:15 http://www.roohzaee.persianblog.ir

در بزرگترین مسابقه توان سنجی روحی و باطنی شرکت کنید
و تواناییهای باطنی خود را کشف نمایید

آناهید یکشنبه 30 خرداد 1389 ساعت 23:37 http://mihaniazad2.blogfa.com

من فکر کردم این جملات قصار فقط از مملکت ما درمیره. به هر حال خوشحال میشم تو وبلاگم ببینمت. حتما بیا.

حسین دوشنبه 31 خرداد 1389 ساعت 00:30 http://www.akslar.com

سلام دوست عزیز وبلاگتون بسیار زیباست.اگه میشه به سایت من هم سر بزنید.ممنون

یک زن دوشنبه 31 خرداد 1389 ساعت 01:19 http://radepayeman.blogsky.com

ما بازی را باختیم، چون بازی را نبردیم! (رونالدو- برزیل)
.
.
این خیلی مفهوم داشت...خوشم اومد...مرسی.

سودابه سه‌شنبه 1 تیر 1389 ساعت 19:27 http://aghagi.persianblog.ir

دوتا جمله هم از فوتبالی های خودمون:
نیمکت دلیل اصلی اختلاف من و قلعه نوعی بود!(علی سامره)
یک کاغذ پاره به من دادند و گفتند تو مشاوری! (ناصرحجازی)

ای بابا از استقلالیا چه انتظاری داری؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد