سرزمین محبوب من (عکس هایی از ایران)

عکسهایی که از محلها، زمانها و مراسم مختلف توسط خودم تهیه شده . مطالب بی ربط و با ربطم هست . ببین ببر اما نظر مهمه نظر بده!!

سرزمین محبوب من (عکس هایی از ایران)

عکسهایی که از محلها، زمانها و مراسم مختلف توسط خودم تهیه شده . مطالب بی ربط و با ربطم هست . ببین ببر اما نظر مهمه نظر بده!!

جمله روز ۸

« تقدیر » تقویم افراد عادی است  

 اما «تغییر» تدبیر انسانهای عالی

نظرات 2 + ارسال نظر
یک زن چهارشنبه 2 تیر 1389 ساعت 04:02 http://radepayeman.blogsky.com

این جمله رو برای همیشه حفظ میکنم ...
تا یادم بمونه یک انسان هستم نه یک فرد .
تغییر جز لاینفک ذات انسانِ...و چقد خوبِ که این تغییر سیر صعودی داشته باشه نه سیر نزولی.
ممنوووون.

میلاد پربرکت حضرت علی (ع) بر شما مبارک باد
از لطف شما طی مدتی که نبودم و احتمالا یکی دو هفته دیگر هم نخواهم بود خیلی ممنونم. آرین تا مرداد ایران است و فرصت ما کم...باز هم ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد