سرزمین محبوب من (عکس هایی از ایران)

عکسهایی که از محلها، زمانها و مراسم مختلف توسط خودم تهیه شده . مطالب بی ربط و با ربطم هست . ببین ببر اما نظر مهمه نظر بده!!

سرزمین محبوب من (عکس هایی از ایران)

عکسهایی که از محلها، زمانها و مراسم مختلف توسط خودم تهیه شده . مطالب بی ربط و با ربطم هست . ببین ببر اما نظر مهمه نظر بده!!

عید سعید فطر مبارک

فرارسیدن عید سعید فطر مبارک باد. 

 

 

*** پی نوشت: فقط جهت اعلام وجود بود!!! 

 

سبز باشید

نظرات 5 + ارسال نظر
iman جمعه 19 شهریور 1389 ساعت 16:47 http://clipchi.co.cc

سلام وبلاگ جالبی داری به من هم سر بزن
clipchi.co.cc

یک زن جمعه 19 شهریور 1389 ساعت 17:28 http://radepayeman.blogsky.com

عید شما هم مبارک دوست گرامی.

نبوی چهارشنبه 24 شهریور 1389 ساعت 22:05 http://sotoodehjoon.persianblog.ir/

پست اسامی مستعارتون خیلی جالب بود

افسانه یکا یکشنبه 18 مهر 1389 ساعت 00:55 http://www.ismailyeka.blogfa.com

از خرابه ای می گذشتم، منزلم آمد به یاد



دست و پا گم کرده ای دیدم دلم آمد به یاد . . .


سلام دوست عزیزم با یک موزیک ویدئو رمانتیک و زیبای ترکی از اسماعیل یکا آپ


کردم خوشحال میشم بیای و نظرتو درمورد موزیک ویدئو بگی ممنونم[گل]

_______________________________$$$$آپم
____________________________$$$$$$آپم
__________________________$$$$$$$آپم
________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$آپم
______________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$آپم
____________________$$$$$$$$$$$$$$$آپم
___________________$$$$$$$$$$$$$آپم
_________________$$$$$$$$$$$$آپم
________________$$$$$$$$$$آپم
_______________$$$$$$$$$آپم
______________$$$$$$$$آپم
_____________$$$$$$$$آپم
____________$$$$$$$آپم
___________$$$$$$$آپم
___________$$$$$$آپم
__________$$$$$$آپم
__________$$$$$آپم
_________$$$$$آپم
_________$$$$آپم
________$$$$آپم
________$$$$آپم
________$$$آپم
________$$$آپم
_________$$آپم
___$$$$$$$$$$$$$$$آپم
_____$$$$$$$$$$$$آپم
______$$$$$$$$$آپم
_____$$$$$$$$$$$$آپم
____$$$$$$$$$$$$$$آپم
___$$$$$$$$$$$$$$$$$آپم
_________$$$$آپم
__________$$$ آپم
___________ $ نظر یادت نره!!!!!!!!

افسانه یکا یکشنبه 2 آبان 1389 ساعت 02:35 http://www.ismailyeka.blogfa.com


سلام دوست بسیار عزیزم[گل]
دوست جونم من آپ کردم خوشحال میشم بهم سر بزنی و نظرتو بگی ممنون[گل]
__________▓▒▒▓
______▓▒▓_▓▒▒▓_▓▒▓
_____▓▒░▒▓__▓__▓░▒▓
_____▓▒▒▓_▓▓_▓▓_▓▒░▓
___▓▒░▒▓_▓░▒▓_▓▓_▓▒▓
___▓▓___▓▒░▒▓_▓▓_▓▒▒▓
___▓_▓_▓▒▒▓_▓▒▒▓_▓▒▓
__▓__▓▒▓_▓▓__▓▒▒▓_▓▒▓
_▓▒▓_▓░▒▓__▒▓_▓▒▓_▓▓
▓▒▒▓_▓▒░░░░▒▓_▓▓_▓▒░▒▓
▓▒░▒▓_▓▒░░░▒▓_▓_▓▒░░▒▓
▓▒░▒▓_▓▒░░░░▒▓_▓▒░░▒▓
_▓▒▒▓___▓▒░▒▓_▓▒░░░░▒▓
__▓▓_▓▒▓______▓▒░░░▒▓
_____▓▒░░░░▒▓_▒▓░░▒▓
____▓▒░░░░░░▒▓█▓▒░▒▓
____▓▒░░░░░░▒▓█_▓▒▓
_____▓▒▓_▓▒░▒▓█
_________▓▒▒▓_█
__________▓▒▓_█
_______________█
_████_________█
__█████_______█
___████________█
____█████______█
_________█______█
_____███_█_█__█
____█████__█_█
___██████___█_
____████____█__

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد