سرزمین محبوب من (عکس هایی از ایران)

عکسهایی که از محلها، زمانها و مراسم مختلف توسط خودم تهیه شده . مطالب بی ربط و با ربطم هست . ببین ببر اما نظر مهمه نظر بده!!

سرزمین محبوب من (عکس هایی از ایران)

عکسهایی که از محلها، زمانها و مراسم مختلف توسط خودم تهیه شده . مطالب بی ربط و با ربطم هست . ببین ببر اما نظر مهمه نظر بده!!

امان از دست کسی که قیچی و چای صاف کن رو اختراع کرد

سلام 

متاسفانه میبینید که چند وقتیه آپ دیت نمیکنم 

من عکسهامو تو سایت tinypic آپلود میکردم که به لطف برادران فعال و همیشه در صحنه فیلترنما 

عکسهام نشون داده نمیشه 

حالا عکسهای من چقدر غیر اخلاقی بود خدا میدونه 

فعلا هم تا پیدا کردن سایت جایگزین نه از عکس خبری هست نه از من!!! 

اگه سایتی بلدید که از چشم فیلتریستهای بزرگوار مخفی میمونه و هیچ بشری توش عکس زبونم لال مستهجند !!! قرار نمیده بزرگواری کنید برام بنویسید تا عکسهام از صف طولانی اکران خارج شوند و دعای خیر دوربینم همیشه همراهتون باشه

عکسهای جالب attractive photos

سلام 

امروز میخوام عکس جالب تابلو 2تا مغازه تو شهر قوچان رو بهتون هدیه بدم!! 

نه خدایی تابلو به این باحالی دیده بودید؟؟  

جزیره قناری 

جـــــزِیـــره قـــــناری...... 

تا حالا قناری دیدین این شکلی؟ نه جان من دیدین؟ آخه این قناریه یا کرکس؟ 

ادامه مطلب ...

چند عکس جالب a few attractive photos

سلام 

در این پست تعدادی عکس شاید بشه گفت جالب توجه هستش برید ببینید. 

نظرتون چیه؟ 

۱) توقف هرگونه وسیله نقلیه ممنوع!!  

توقف ممنوع 

 این عکس توسط دوست خوبم آقا سعید از اطراف اسلامشهر تهیه و ارسال شده 

بقیه عکسها رو هم تو ادامه مطلب ببینید ===>>

ادامه مطلب ...