سرزمین محبوب من (عکس هایی از ایران)

عکسهایی که از محلها، زمانها و مراسم مختلف توسط خودم تهیه شده . مطالب بی ربط و با ربطم هست . ببین ببر اما نظر مهمه نظر بده!!

سرزمین محبوب من (عکس هایی از ایران)

عکسهایی که از محلها، زمانها و مراسم مختلف توسط خودم تهیه شده . مطالب بی ربط و با ربطم هست . ببین ببر اما نظر مهمه نظر بده!!

به یاد زنده یاد دکتر علی شریعتی

دنیا را نگه دارید می خواهم پیاده شوم   

 

                                 دکتر علی شریعتی

    می خواستم زندگی کنم ، راهم را بستند  

       ستایش کردم ،              گفتند خرافات است  

           عاشق شدم ،           گفتند دروغ است  

               گریستم ،              گفتند بهانه است  

                   خندیدم ،           گفتند دیوانه است  

 

 

         دنیا را نگه دارید ، می خواهم پیاده شوم !  

 

                                                                    « دکتر علی شریعتی »

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد