سرزمین محبوب من (عکس هایی از ایران)

عکسهایی که از محلها، زمانها و مراسم مختلف توسط خودم تهیه شده . مطالب بی ربط و با ربطم هست . ببین ببر اما نظر مهمه نظر بده!!

سرزمین محبوب من (عکس هایی از ایران)

عکسهایی که از محلها، زمانها و مراسم مختلف توسط خودم تهیه شده . مطالب بی ربط و با ربطم هست . ببین ببر اما نظر مهمه نظر بده!!

پوستر و wallpaper ماه مبارک رمضان

سلام 

امیدوارم طاعات و عباداتتون قبول حق باشه و به همه حاجتهاتون تو این ماه برسید و کلا ماهی پر بار براتون باشه. اینجا براتون تعدادی پوستر مخصوص ماه مبارک رمضان رو آوردم بقیشو (یعنی۱۱ تای دیگه )تو ادامه مطلب ببینید   

** پی نوشت: درصورت تمایل عکسها با اندازه واقعی ذخیره میشوند 

پوستر و عکس بمناسبت ماه مبارک رمضان 

 ادامه داره . ندیده نرید یه وقت 

 سفره افطار ساده 

سفره افطاری 

 

 

ماه میهمانی خدا 

 

ماه مبارک رمضان 

 

رمضان الکریم 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 به امید سلامتی و موفقیت روزافزون شما 

برای بیماران و گرفتاران و اسرا هم دعا کنید

سرزنده و پیروز و شاداب باشید

نظرات 30 + ارسال نظر
سجاد ام ال بی کی دوشنبه 2 شهریور 1388 ساعت 19:24 http://MLBK.33ir.com

سلام... خسته نباشید... وبلاگ خوبی دارید... من سجاد هستم... اگه با تبادل لینک موافقید من را با نام "سجاد ام ال بی کی" لینک کنید و خبر بدهید تا شما را با چه نامی لینک کنم.... ممنون سجاد

مهشید دوشنبه 2 شهریور 1388 ساعت 19:26

سلام دوست خوبم.عکسهای زیبایی بودن بخصوص سفره ی افطارش!نماز و روزه هات قبول.التماس دعا....

ممنون محتاجیم به دعا

یاسی و پریناز دوشنبه 2 شهریور 1388 ساعت 22:42 http://www.honare-bazi.blogfa.com

سلام اره کاره من یا همون ÷ریناز بود شرمنده

زهرا سه‌شنبه 3 شهریور 1388 ساعت 07:49

مال شما هم قبول :)

پسرآزاد سه‌شنبه 3 شهریور 1388 ساعت 08:05 http://pesareazad.blogfa.com

سلام نادر جان ممنون که مرتب به من سر می زنی

عکس های زیبائی گذاشتی آقا پسر دلم زولبیا خواست

شیما سه‌شنبه 3 شهریور 1388 ساعت 11:08 http://www.shimamlj.persianblog.ir

سلام نادر جان
ممنون که قدمی در بیراهه هایم زدی

عکسهای خیلی قشنگی بود

آسانا سه‌شنبه 3 شهریور 1388 ساعت 11:26 http://www.baxebahal.blogfa.com

سلامممممممممممممممممممممممممممممممم
خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ خوب منم خوبم.
همه بی ذوقیم ...
خوب بازم بیا اون وراااااااااااااا

وقت کردی آپم بکن

آره منم خوبم.
من که همش میام اما یه سری بچه بی ذوق دور خودت جمع کردی

پریسا سه‌شنبه 3 شهریور 1388 ساعت 15:56 http://www.movafaghiat4u.blogfa.com

سلام ممنون که سر زدی واقعا عکسای زیبایی بود
منم آپم خوشحال میشم بیای

سامان سه‌شنبه 3 شهریور 1388 ساعت 19:54 http://saman1990.blogfa.com

اپت عالی
عکسات خیلی باحالن

بازم پیشم بیا

مهشید چهارشنبه 4 شهریور 1388 ساعت 02:02 http://omidbezendege.persianblog.ir

سلام صادقانه یه حرفی را بزنم. وقت نکردم برم ادامه مطلبتونا ببینم.
چون 2 ساعت از نمیه گذاشته و دقیقا باید 5 ساعت و نیم دیگه سر کلاس باشم.
فقط اومدم بگم آپ کردم.
حتما بخونید.
آپم یه جوره دیگه است.

مطلبتو خوندم . خوشحالم که آپیدی و امیدوارم حالت هم خوب بشه

شیما چهارشنبه 4 شهریور 1388 ساعت 12:15 http://www.shimamlj.persianblog.ir

سلام دوست خوبم
با یه نوشته جدید به روزم
خوشحال می شم قدمی در بیراه های تنهایی ام بزنی

ستاره چهارشنبه 4 شهریور 1388 ساعت 21:58 http://www.tare67.blogfa.com

سلام
منم میتونم بیام تو اون لیست پایینی؟

تینا چهارشنبه 4 شهریور 1388 ساعت 23:49 http://tassvirssazi.persianblog.ir

سلام ، اپم ، خواستی بیا .

شیما پنج‌شنبه 5 شهریور 1388 ساعت 10:57 http://www.shimamlj.persianblog.ir

سلام نادر عزیز
ممنون که بهم سر زدی
دوستم امروز هم با یه نوشته کوتاه دیگه به روزم.... حال و حوصله داشتی قدمی در تنهایی هایم بزن

پریسا پنج‌شنبه 5 شهریور 1388 ساعت 14:02 http://www.movafaghiat4u.blogfa.com

من آپمممممممممممممممممممممممم

[ بدون نام ] چهارشنبه 18 آذر 1388 ساعت 07:17

Happens that we do not complain about anything ever, however feel that everything I'm very painful moments of pain I do not know have a clear reason, but I always feel the joy and all that followed injury occurs as a result do not feel the spirit of happiness and sincerity of humans

How beautiful the universe if I like some of the feelings of the people honest, outlined what if people are shedding tears at the hands of others, it's good to drink from the suffering nostalgia, it's good to translate our tears and feelings and the longing for beautiful world nicer

If ratified emotions and beauty that evokes the emotions and compassion that is conserved and compassion endemic in the heart of women's slave and is reflected in her words and her gaze and her voice, especially as the voice full of tenderness penetrate the depths of man and gives him peace of mind and contentment, and send the love stick and move closer to sound feminine compassionate brand characteristic of the women the kind that love the spirit of in two bodies, what the happiest man who lived his soul in another body is full of tenderness and compassion and hope to know
Every tear and an end and the end of a tear joy
And all the joy of endless joy and the end of I???
Life end and a beginning
If you become one not rejoice nor grieve often much
Yours in a page cache much
To deal with life gently and quietly


You are precious I'm trying to tell you the word sincerity and tenderness for perhaps up
Your heart to write some nice to grab your cloak of fear is no longer in a life time to lose, but no longer in life is the life it has become moments steal of time, the complexity of public we can achieve a miracle smiles of the heart
Greetings from the remnants of the spirit of the spirit settled in the spirit of the remnants of the spirit, a greeting from the remains to you

thank
Engineer Mahmoud

وات؟ نمنه؟

فروغ شنبه 10 بهمن 1388 ساعت 23:31

فروغ شنبه 10 بهمن 1388 ساعت 23:34

افشین پنج‌شنبه 6 اسفند 1388 ساعت 20:45

سلام دوست خوبم
.عکسهای زیبایی بودن......
من افشین هستم..از ایرانشهر اگر افتخار بدید من شما رو ببینم
التماس دعادارم

چطور میتونم خودمو به شما نشون بدم؟
دلیل این خواستتون چیه؟

افشین سه‌شنبه 11 اسفند 1388 ساعت 20:08

اول:سلام خدمت بروبکس دختر و پسر جوان
دوم سلام به شما که اینقدر وقت می کنی که تمام مطالب که دوستان زحمت می کشند می نویسند شما می خوانی..سوم من می خواستم ببینم که شما با چه ذوق و شوقی این مطالب را در وبلاگ می نویسید واین همه عکس های جور با جور با مطالب جدید از کجا میاری..... آخه من میخواهم یک وبلاگی راه اندازی کنم که بهترین وبلاگ دنیا باشه.برای همین من تمامین وبلاگ های دوستان نگاه میکنم..ومن میخواستم در این راه از تجربیات شما استفاده کنم
باتشکر ......افشین

بغضم چه بیهوده در لابه لای قطره های باران پنهان می شود و من چه عمیق فکر میکنم که درختان ایستاده دعا میخوانند...

[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 اسفند 1388 ساعت 20:18

مرگ سهم ماست می دانم قسمت چشمهای بارانی گریه بی صداست می دانم مادرم با نگاه خود می گفت زندگی اشتباست می دانم یک نفر بهانه می گیرد در دلش جای پاست می دانم یک نفر بی گناه می میرد آه او آشناست می دانم

**************

ممنون افشین خان
خیلی زیباست.
اثر خودتونه ؟

افشین سه‌شنبه 11 اسفند 1388 ساعت 20:45

شاید یه کسی شبها برای اینکه خوابتو ببینه به خدا التماس میکنه!! شاید یه کسی به محض دیدن تو دستش یخ میزنه و تپش قلبش مرتب بیشتر میشه!! مطمِئن باش یکی شبها بخاطر تو تو دریایی از اشک میخوابه!! ولی تو اونو نمیبینی؟؟ شایدم هیچ وقت نبینی

**************

افشین سه‌شنبه 11 اسفند 1388 ساعت 20:50

پروردگارا!
به من آرامش ده
تا بپذیرم آنچه راکه نمی توانم تغییر دهم
دلیری ده
تا تغییر دهم آنچه را که می توان تغییر دهم
بینش ده
تا تفاوت این دو را بدانم
مرا فهم ده
تا متوقع نباشم دنیا و مردم آن
مطابق میل من رفتار کنند.

به شیشه گفتم دوستت دارم ، شیشه شکست ..

به گل گفتم دوستت دارم ، گل پژمرد ..

به دریا گفتم دوستت دارم ، دریا خشکید ...

حالا به تو میگم دوستت دارم
(هوای خودتو داشته باش)!!!!

افشین سه‌شنبه 11 اسفند 1388 ساعت 20:56

دنیا یک زندون تلخ و سرد و غمگین و تاریکه که در سیاهترین نقطه قلبت عمیق بودن سیاهی رو حس میکنی و با چشمان اشک آلود قلبت مواجه میشوی که نه مانند عشق مسخره ای است و نه برای حسهای عاشقانه الکی.هنگامی در کودکی هستی خود را احساس میکنی غمی در نقطه سیاه قلبت به وجود میاید غمی که از خودت بزرگتر است ولی در قلبت جای گرفته.این اشک من مانند قصه ها عشقی نیست الکی فقط نیاز به آزادی دارد.نیاز به این دارد که هستی خود را احساس کند و با قل قل آبی که در درون کوهی سرچشمه میگیرد تمام زمان به میل خود خوشبخت باشد.نمی خواهم از شعرهای عاشقانه الکی یا از حسهای عاشقانه توی قصه ها و دروغین سخن بگوییم.از کودکی طعم زندانی بودن را چشیدم . تا کنون هستی خود را به جای یک آب کف آلود و کثیف حس کردم.حسی که هر چه در وجودم بود را تشنه نگه داشت و سیراب نکرد و خامی و مرگ در درون هستی ام جان گرفت.زندگی آزادی است.زندگی خوشبختی است.بر بال نقره ای آزادی نشستن و رفتن بر فراز قصه ها و آسمان آبی و زندگی طلایی است.سرما وجودم را در بر گرفته و همه چیزم را برده.در سیاهترین نقطه قلبت اوج تمناییت به نم نم باران را حس میکنم که می گویی نجاتم بده فریاد تو به همه میرسد ولی هیچ کس معناییش را نمی فهمد.هیچ کس توان درک کردن ندارد ولی تو درکم کن.درکم کن.تو درکم کن. دسته بندی: حرفهای عاشقانه

افشین سه‌شنبه 11 اسفند 1388 ساعت 21:09

خدایا
متن: بحران زده ام ، نمی دانم به کجا رو کنم ! به چپ و راست رو می کنم ، به پس و پیش و فقط ظلمت را می بینم. به درون رو می کنم ، ستاره ای می بینم خدایم ! تو آن ستاره ای ، و اگر تو با منی ، درون من ، کنار من ، هیچ نیرویی در این دنیا نمی تواند مرا شکست دهد. هر چه جلال است، از آن توست! خدایم ! حتی اگر در هیاهوی روزمرگی تو را از یاد ببرم ، تو مرا فراموش نخواهی کرد خدایم ! تو در تمامی مشکلات و دشواری های زندگی ،نیرو و اقتدار منی خدایم!راهی نمی بینم و آینده پنهان است اما مهم نیست ، همین کافی ست که تو همه چیز را می بینی. پس ای شنونده دعاهای من ! ای آنکه بی پاسخ نگذاشته ای هر آنچه خواستم! ای آنکه هنوز هم معجزه می کنی! ای آنکه شرمسارم از آن چیزی که به من دادی و من ندیدم و شکرت نکردم!ای نگاهدارنده مسافران غریب عرفانت! ای موسیقی بی کلام عشق! ای رود زلال روح من! ای خداوند شایسته خداوندی !ای خجسته !ای صاحب انسان و مَلَک!ای قدرت مطلق کائنات!ای خدای کوه، خورشید، دنیا، گُل، پروانه، شبنم! تو را قسم به وصف بی پایانت!تو را قسم به لحظه دعا!تو را قسم به لحظه توبه!تو را قسم به لحظه گریه!تو را قسم به لحظه ای که دلم شکست! خداوندا ما را به رحمتت مورد قضاوت قرار ده نه به عدالتت چرا که رسوای جهانیم! خداوندا مرا در اوقات تنهایی و نیازمندی تنها مگذار ای رحیم و بخشنده ! خداوندا به نجات من هم بیا. مرا موهبت آن بخش که در تو زندگی کنم پیش بروم و نفس گسیخته را بکشم مباد که از یاد ببرم تو پناه و آسایش من هستی! خداوندا نگذار از تو بخواهم، بیشتر از آنچه که داده ای! یا لطیف! هم اکنون که دست به بالا آورده ایم و از اعماق دل در کران کهکشانها بر وجود لایتناهیت دعا میکنیم و با تمام کوچکی خود ، خداوندیه بی پایانت را بانک می زنیم بر ما اجابتی کن این دعا را! آمین

افشین سه‌شنبه 11 اسفند 1388 ساعت 21:15

تقدیم به عاشقان
متن: در یک روز خزان پاییزی پرستویی را در حال مهاجرت دیدم به او گفتم: چون به دیاریارم میروی به او بگو دوستش دارم ومنتظرش می مانم. بهار سال بعد پرستو نفس نفس زنان آمد و گفت: دوستش بدار ولی منتظرش نما

افشین سه‌شنبه 11 اسفند 1388 ساعت 21:30

پروردگارا!
به من آرامش ده
تا بپذیرم آنچه راکه نمی توانم تغییر دهم
دلیری ده
تا تغییر دهم آنچه را که می توان تغییر دهم
بینش ده
تا تفاوت این دو را بدانم
مرا فهم ده
تا متوقع نباشم دنیا و مردم آن
مطابق میل من رفتار کنند.

به شیشه گفتم دوستت دارم ، شیشه شکست ..

به گل گفتم دوستت دارم ، گل پژمرد ..

به دریا گفتم دوستت دارم ، دریا خشکید ...

حالا به تو میگم دوستت دارم
(هوای خودتو داشته باش)!!!!

افشین سه‌شنبه 11 اسفند 1388 ساعت 22:16

سلام:
تقدیم به عاشقان
متن: در یک روز خزان پاییزی پرستویی را در حال مهاجرت دیدم به او گفتم: چون به دیاریارم میروی به او بگو دوستش دارم ومنتظرش می مانم. بهار سال بعد پرستو نفس نفس زنان آمد و گفت: دوستش بدار ولی منتظرش نما

رضا دوشنبه 7 تیر 1389 ساعت 09:58 http://peivand.p4o.net/index.php

وب جالبی دارین به ما هم سر بزنید

[ بدون نام ] چهارشنبه 20 مرداد 1389 ساعت 10:35

سلام
عکس های قشنگی در بلاگتون دارید. اگر زمینه بلاگ خلوت تر باشه جذابتره.
با سپاس

ممنون از راهنمایی و نظرتون.
بهتر بود اسمتون و یا آدرس وبلاگتون رو هم درج میفرمودید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد