سرزمین محبوب من (عکس هایی از ایران)

عکسهایی که از محلها، زمانها و مراسم مختلف توسط خودم تهیه شده . مطالب بی ربط و با ربطم هست . ببین ببر اما نظر مهمه نظر بده!!

سرزمین محبوب من (عکس هایی از ایران)

عکسهایی که از محلها، زمانها و مراسم مختلف توسط خودم تهیه شده . مطالب بی ربط و با ربطم هست . ببین ببر اما نظر مهمه نظر بده!!

عکسهایی از شب چهارشنبه سوری shab 4 shanbeh suri

 در این پست چند تا از عکسهای شب چهارشنبه سوری رو براتون میذارم.امیدوارم خوشتون بیاد. در ضمن از همه بچه ها و همسایه ها و در کل از کسایی که همکاری کردن تا مراسم این شب بدون سرو صدای اضافی و مزاحمت برای مردم برگزار بشه کمال تشکر رو دارم!! 

 بفرمایید بپرید از رو آتیش ما!!   

بقیه ش رو هم تو ادامه مطلب ببینید

 

4shanbe suri 

 نسوزی......  

 

 4shanbe soori

چیه 7000 تومن؟ اینو دیگه چرا میسوزونی آخه؟ 

 

 4shanbe suri

 مرسی آبشار!!

 

001 

دستای بندری ی ی ی ی ی ی ی ی  بیااااااا  

 

tamashachian 

تماشاچیان ویژه از کشور همسایه!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد