سرزمین محبوب من (عکس هایی از ایران)

عکسهایی که از محلها، زمانها و مراسم مختلف توسط خودم تهیه شده . مطالب بی ربط و با ربطم هست . ببین ببر اما نظر مهمه نظر بده!!

سرزمین محبوب من (عکس هایی از ایران)

عکسهایی که از محلها، زمانها و مراسم مختلف توسط خودم تهیه شده . مطالب بی ربط و با ربطم هست . ببین ببر اما نظر مهمه نظر بده!!

عکسهایی از بندر عباس سری چهارم

تصاویر این پست زیاد خوشایند نیست بهتره بگم اصلا خوشایند نیست. 

پدیده کشند سرخ و تلف شدن ماهیها و جانداران آبزی و بوی بد در سحل خلیج همیشگی فارس 

حامیان محیط زیست و دوستداران طبیعت نظرتون چیه؟ 

خودکشی ماهیان 

این عکس چون فقط از یک ماهی بود در اول متن گذاشتم عکسهایی که در ادامه مطلب اومده خودکشی دسته جمعی این آبزیانه:

 خودکشی دسته جمعی

 

 خودکشی دسته جمعی

 

 خرچنگ

 

 

 بندر عباس ادامه دارد 

سبز باشید و سربلند

 

نظرات 8 + ارسال نظر
محیا جمعه 27 شهریور 1388 ساعت 02:54 http://butygirl.persianblog.ir

سلام-ممنون
عکس های واقعا تکون دهنده ای هستند!!! نمی دونم چی بگم.فقط...بیچاره ماهی ها ! بیچاره همه جاندار ها که از دست ما انسانها روز خوشی ندارن!!!حیف این ساحل زیبا نیست که اینقدر زباله می ریزیم توش؟چرا به محیط زیستمون اهمیت نمی دیم؟پاکیزگی که فقط مخصوص خونه ها نیست....حیف ...بازم حیف :(

بیچاره ماهیها
البته کشند قرمز هم بی تاثیر نیست

شیما جمعه 27 شهریور 1388 ساعت 10:45 http://www.shimamlj.persianblog.ir

سلام نادر عزیز
چه عکسهای غم انگیزی!!

سارا جمعه 27 شهریور 1388 ساعت 16:32 http://royayesabz8585.persianblog.ir

سلام آقا نادر
عکسات قشنگ و در عین حال غم انگیزه
میتونم نوع دوربین تون رو بپرسم؟
به من هم سر بزنید خوشحال میشم.

saman جمعه 27 شهریور 1388 ساعت 22:02 http://saman1990.blogfa.com

اقا نمیدونم چی بگم اما عکسایه جالبی بودن


ممنون خبرم کردی

سارا شنبه 28 شهریور 1388 ساعت 13:13 http://royayesabz8585.persianblog.ir

سلام
خوب هستین؟
با هاتون موافقم تو این دوره زمونه کار اصلا پیدا نمیشه منم بعد از بیرون اومدن از کار قبلیم هنوز کار جدیدی پیدا نکردم !
امیدوارم مشکل کارتون حل بشه.
من عاشق مارکوپولو بازی و عکاسی ام!
موفق باشید....

البته من کار دارم و نوشتم برات نگران کارمم یعنی مسایل کاری یعنی فروش بیشتر...
خوشحالم که یکی مثل خودم به عکس علاقه داره

ناش ناس سه‌شنبه 31 شهریور 1388 ساعت 02:49

خیلی کار بدیه
وای وای وای وای

ناش ناس سه‌شنبه 31 شهریور 1388 ساعت 03:05

سارا جون اصلا تابلو نبود که از نادر جون خواستگاری کردی اصلا خودت رو ناراحت نکن ما نفهمیدیم
راستی راستی میخوای بری عکس بندازی نوع دوربینش رو می پرسی ؟ بالخره باید سر حرف رو یه جوری باز کرد دیگه
حالا جواب رو واسه دوستان بگو ما هم یه تبریک و مبارک بادی بگیم
بدو برو آپ کن بدو

میتونه خواستگاری میکنه!!!!!
مثل شاخ شمشاد

[ بدون نام ] سه‌شنبه 31 شهریور 1388 ساعت 03:12

نادر تو هم واسه چه چیزایی خوشحال میشی هااااااااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد