سرزمین محبوب من (عکس هایی از ایران)

عکسهایی که از محلها، زمانها و مراسم مختلف توسط خودم تهیه شده . مطالب بی ربط و با ربطم هست . ببین ببر اما نظر مهمه نظر بده!!

سرزمین محبوب من (عکس هایی از ایران)

عکسهایی که از محلها، زمانها و مراسم مختلف توسط خودم تهیه شده . مطالب بی ربط و با ربطم هست . ببین ببر اما نظر مهمه نظر بده!!

کریسمس مبارک Merry christmas

روز میلاد مسیح بر تمامی هموطنان مسیحی مبارک 

 merry-christmas.png

البته لازمه توضیح بدم کریسمس ( روز میلاد عیسی مسیح (ع) ) در تقویم کاتولیکها ۲۳ دسامبر یا چهارم دی و در تقویم ارتدوکسها روز هفتم ژانویه یا هجدهم دی شناخته میشه. 

 

کودکانه نوشت: یادش به خیر بچه بودیم هر سال این موقع کارتون دانل داک ( Donald duck ) به اسم اسکروچ خسیس رو نشون میداد..... 

نظرات 5 + ارسال نظر
پریسا جمعه 4 دی 1388 ساعت 12:16 http://www.movafaghiat4u.persianblog.ir

اول اول
سلام خوبی
من آپم خوشحال میشم بهم سر بزنی

احسنت!!!

[ بدون نام ] شنبه 19 دی 1388 ساعت 23:06

ببخشید اگه اشتباه فکر کردم
راستی تو نمایشگاه قرفه چی دارید؟

غرفه داشتیم نه قرفه!!!

[ بدون نام ] یکشنبه 20 دی 1388 ساعت 17:22

حالا به غلط املایی های من گیر میدی؟
باشه اشکال نداره همه میزنن شما هم روش
ما که مث شما باسوات و مندس نیستیم

شما سروری
شما عزیزی
قلت کرده حرکی عظ شوما قلت دیکطه بخاد عخز کنه.
خودم موکوشمش

[ بدون نام ] دوشنبه 21 دی 1388 ساعت 10:12

مرسی شما لطف دارین
حالا واقعا میکشیش؟!!
پس اگه اینجوره زود بدو برو از سر کوچه یه طناب کلفت و جون دار بگیر و از سقف اتاقت آویزون کن
یادت نره گرشو محکم بزنی تا بتونه ۸۶ کیلو وزن رو تحمل کنه

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 24 دی 1388 ساعت 16:26

ممنون که بهم سر میزنی
آره دلم تنگ شده جات تو یاهو خیلی خالیه ولی بهش قول دادم که دیگه به کسی میل نمیزنم ٬ سر قولم هم هستم.
راستی شاید یه هفته نتونم بیام نت ٬ یه پروژه سنگین کاری بهم خورده که تمام وقت آزادم رو میگیره
گفتم بگم بدونی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد